Hoofdstuk 11 (wist niks meer xd)
''ja lieverd'? vraagt Moeder als ik in de woonkamer sta.
''ik wil ook auditie doen voor Louni'' zeg ik vastberaden.
''ooh gosie had dat eerder gezegt ik regel het script meteen oke? ga maar iets voor je zelf doen golven of op ons ppirve strand zitten'' zegt Moeder en glimlacht.
ik zucht en rol met men ogen en loop weer terug naar boven.
Tijdsprong naar volgende dag
op school ben ik moe en duf ook nog is ik heb de hele nacht door het script zitten leren.
ik leun tegen men kluisje en wacht to Britt klaar is met der make-up bijwerken.
''wist je dat we vandaag en Frans repetitie hebben'' zegt ze opeens en ik schrik me rot
''wat Frans''?! zeg ik paniek.
''ja dat gaf mijlhof op vorige week'' zegt Britt kamlpjes.
''vorige week, vorige week ,vorige week....shit ik hebb niet opgelet'"! zeg ik en zucht.
'''dat woord weer last minut leren'' zegt Britt grinnikend.
''gelukig hebben we nu engels en hier na pauze kan ik mooi leren '' zeg ik en hoor dan de bel en loop met Britt naar het lokaal waar ik Carlijn al zie zitten.
ik ga naast Britt zitten voor Carlijn.
Carlijn tikt me op men rug en ik draia me om.
''ben je soms verhuist ofsow'? vraagt ze nogal nors.
''eh nee men ik woon nog steeds in de zelfde straat'' antwoord ik gewoontjes.
Carlijn zuchtt vreselijk overdreven en ik draai me weer om want snap er niks van.
Nina komt langs ons gelopen ze is een van de schuinpootsloffers zo als de meiden in haar kliekje die Uggs dragen op hockey zitten, rijk zijn en handtasjes dragen. Lizzy zit ook in dat kliekje maar Nina is dan ook echt de leider.
Nina kijkt om zic hhee nen ziet dat er geen plek meer is naast een van der vriendinen en gaat dan maar naast Carlijn zitten die er niks van zegt.
ik draai me om en wil iets tegen Carlijn zeggen maar de negeert mij volkomen en begint en onozel gesprek met Nikki nouja Nikki praat tegen haar over Hockey en dergelijke.
en zucht en draai me weer om en zie de leraar binnen komen.
Reageer (1)
snsel verder
1 decennium geleden