Great Nieuws.
''je mag auditie doen voor een rol in en nieuwe film!'' zegt moeder antousiast.
''gaaf''! zeg ik blij dat is pas hip zeg ik heb al lang niet meer geacteert eerder aleen premieres bezocht en hipep feestjes en af en toe en intervieuw maar dit is echt vet!.
''waneer zijn de audities''? vraag ik nieuwsgierig.
''zaterdag om 13:00 '' verteld Moeder en geeft me meteen ook het adres.
''hip dankje mam'' zeg ik en hang op en bel zo snel als ik kan Brit.
''halo met britt''.
''Britt met mij Louise ik mag auditie doen voor ne nieuwe film''! roep ik blij.
''gaaf! maar ben aan het douche dus meschien kun je wat later bellen''
''is goed bye bye'' zeg ik en hang op ik ren snel naar huis.
en als ik thuis ben ren ik direct naar mama om the vragen welke film het is en dan loop ik naar mijn kamer en plof neer op het men bed.
''geweldig gewoon en auditie voor de film van Breakdowns & Boys '' zeg ik tegen de knufel naast me.
ik pak en infofolder die op men bureau light van de auditie en begin the lezen
Breakdowns & Boys
Breakfast & Boyus gaat over de populaire 14 jarige Tiffany die alles heeft wat ze wil tot de gemeene Molly op school komt en haar plek probeert in the nemen in haar leven speelt de rol van jongens en grote rol maar ook breakdowns in haar mooie leventje die het soms wel eens verpesten maar haar bf Louni zorgt er altidj voor dat ze er tegen aan kan!.
een creatie van Tony windslot
de rollen die nog vri j zijn
Tifanny - hoofdrol
Louni - hoofdrol
Molly - hoofrol
Bianca
Clair
Melina
Joyce.
Melody.
audies voor Tiffany zaterdag 14e.
audities voor Molly zondag 15e
audities voor Louni zondag 15e
rest audities vrijdag 13e.
succes[/i]
ik lees het nog eens goed door en weer meteen welke rol ik wil Tifanny natuurlijk maar ik zal ook auditie doen voor Louni of meschien ook en rest auditie.
ik leg de folder weer neer en zie dna pas dat het script wwat ik moet instuderen er ook light.
'wow mijn moeder is en snelle denker'' zeg ik en zie dan pas dat aleen het script van Tiffany en light
ik zucht en loop naar beneden.
''maaaamm''!
Reageer (1)
Ze moet wel de winnaan zijn hoor!!
1 decennium geledensnel verder(H)