Hoofdstuk 17
Vandaag heb ik met Rein afgesproken maar omdat ze slecht weer voorspellen hebben we besloten bij hem film te kijken. Stiekem ben ik toch een beetje zenuwachtig. Dit is de eerste keer dat we echt afspreken sinds we iets hebben. Na de film gaan we naar Owen toe omdat Owen en Nils daar hun examenfeestje geven voor vrienden.
Op de fiets richting Rein ben ik aan de late kant en om het nog erger te maken raak ik ook nog eens verdwaald in zijn wijk. Uiteindelijk besluit ik hem maar te bellen omdat ik echt hopeloos verdwaald ben.
"Heei babe wat is er?." hoor ik hem een beetje verward aan vragen de andere kant van de telefoon. "Ik ben verdwaald." zeg ik maar gelijk. Ik hoor Rein zachtjes lachen. "Hee niet lachen het is niet grappig hoor." zeg ik nep boos terwijl ik zelf ook een beetje moet grinniken.
"Nou zeg op waar je bent dan kom ik je halen." zegt hij.
"Rein ben je nou serieus?" vraag ik hem. "Tuurlijk ben ik serieus." hoor ik Rein. "Als ik weet waar ik ben dan zou ik ook niet verdwaald zijn weet je wel." zeg ik tegen Rein. Nu hoor ik hem lachen aan de andere kant van de lijn.
"Ja daar heb je gelijk in nou zoek een straatnaambordje ding en dan vind ik die wel." zegt hij. Ik kijk om mij heen en fiets dan naar een straatnaambordje. Nadat ik heb vertelt aan Rein welke straat het is zegt hij dat hij er aankomt.
Nog geen 5 minuten later wat eigenlijk voelde als een uur zie ik hem aan komen lopen met een hond. Waarschijnlijk Sem de hond waar hij wel eens over vertelt heeft. Als Rein bij mij is geeft hij een kus op mijn wang.
"Mijn huis is serieus twee straten verder, maar goed maakt niet uit." zegt Rein lachend. Ik grinnik ook en pak Reins hand terwijl ik met mijn andere hand mijn stuur vast houdt.
Heel erg kunnen Rein en ik ons niet op de film concentreren we zijn meer aan het kletsen en grappen aan het maken.
Na een lange tijd te hebben gekletst terwijl de film allang is afgelopen roept de moeder van Rein naar boven dat we echt moeten gaan als we nog naar het feestje van Owen en Nils willen. Rein kijkt op de klok en grinnikt. "Het is ondertussen al 6 uur laten we inderdaad maar gaan."
Het is niet heel erg druk op het feestje. Randa en Cheyenne zijn er ook en ik raak met hun in een gesprek. Het gaat een hele tijd over onzin totdat Rein en ik aanbod komen.
"En Gina hebben jij en Rein eigenlijk al iets?" vraagt Cheyenne nieuwsgierig. Ik knik "ja sinds een paar dagen." ik voel dat er een grote glimlach op mijn gezicht staat. De jongens komen bij ons staan en Rein slaat zijn armen om mij heen. Owen staat heel zielig in zijn eentje.
"Hoe gaat het met jouw dan en de meiden?" vraagt Randa totaal niet tactisch maar ik vind het wel grappig. "Ik heb helaas niemand." zegt hij met een zielig gezichtje.
"Stiekem is die gast aan het date met een meisje maar weet jij van niks." fluistert Rein heel zachtjes. Ik probeer niks te laten merken aan mijn gezicht maar ik voel dat mijn buik zachtjes beweegt omdat ik toch moet grinniken. Rein knijpt zachtjes dat ik moet uitkijken waardoor ik knik.
POV Rein
Nadat ik Gina heb thuis gebracht en ik zelf ook veilig thuis ben gekomen pak een glas cola en ga even voor de tv zitten. Ik zapp een beetje rond en val ondertussen bijna in slaap. Ik heb vandaag een gezellige dag gehad met Gina maar het was ook heel erg druk. Nou ja film kijken en naar een bbq is niet heel druk. Maar toch kost het wel veel energie. Verveeld open ik mijn insta en tot mijn verbazing komt er gelijk een filmpje van Gina. Gina plaatst eigenlijk nooit een foto laat staan een filmpje. Ik zet mijn geluid ietsjes harder van mijn mobiel en die van de tv wat zachter. Al snel hoor ik Gina's stem:
"Nobody sees, Nobody knows
We are a secret, can't be exposed
That's how it is, That's how it goes
Far from the others
Close to each other
That's when we uncover."
De glimlach die op mijn gezicht staat kan je er denk ik vanavond niet meer zo makkelijk van afkrijgen. Ik begin de reacties te lezen en eigenlijk is alles positief op 1 reactie na en ik herken de naam ergens van maar weet niet meer zo snel waarvan. De reactie is walgelijk en ik vraag mij af waarom iemand dat zo onder het filmpje zou plaatsen.
Zara Larsson - uncover
Hoi nieuwe abo
Okay sorry heb vandaag niet zoveel toe te voegen
Xx
Er zijn nog geen reacties.