Foto bij Hs 72 - Repetitie

(door Sasha)
"Ok, jongens, het voelt aan alsof we er bijna klaar voor zijn!", roept Logan uit en hij geeft enkele leerlingen een high five. We zijn terug verder gegaan met de toneelrepetities. Ik vind het een beetje raar om met Logan samen te werken na alles wat er gebeurd is. Maar ik probeer er het beste van te maken. Ik vertel mezelf keer op keer dat dit om het toneel gaat niet om de leraar. Maar hij heeft wel gelijk, de repetities gaan steeds beter en we beginnen bijna echt goed te worden. Ik werk graag samen met Chanyeol, hij is heel professioneel en vindt het duidelijk heel leuk. Lynn is duidelijk niet blij dat ik met hem speel maar ze is een fantastische voedster. Ze speelt haar rol echt zo goed, ze is echt één van de meest talentvolle acteurs die ik ken. De anderen lopen het lokaal allemaal uit. Ik blijf nog even en ruim wat spullen op.
"Ongelofelijk dat de première al binnen twee weken is", mompelt Logan. Ik knik alleen maar. Waarom kijkt hij nu zo lief? Ik wil dit niet voelen.
"Ik heb Kim-Lian gevraagd te kostuums te maken, ze heeft al eerder zo'n dingen gedaan, ze weet er wat van", gaat Logan verder. Ik knik weer en kijk hem even aan.
"Ik heb het geprobeerd, terwijl we wat hadden, echt waar", zegt hij.
"Wat geprobeerd?", vraag ik.
"Overgeplaatst worden naar een andere school, ik bedacht dat als ik je leraar niet meer zou zijn, we een kans hadden, maar het lukte niet. Ik kon geen school vinden die een magieleraar zochten en die een loon gaven waarvan je kan leven."
Ik slik even. Hij wilde van werk veranderen omwille van mij. Ik krijg even het gevoel dat ik moet antwoorden, hem moet omhelzen of iets liefs zeggen, maar ik krijg er de kans niet toe. Hoofd Marthas komt het lokaal binnen ,"Logan, spoedlerarenvergadering, kom naar mijn lokaal, nu. Ik ga nog even op zoek naar Ewout. Oh, hey Sasha."
Ik kijk haar verbaasd aan, net als Logan.
"Wat kan er zijn?", vraag ik. Hoofd Marthas is alweer doorgelopen. Logan haalt zijn schouders op ,"Geen idee..."

Reageer (2)

  • GossipGirl21

    Omg super echt wel ze

    6 jaar geleden
  • certified_cloud

    omg! snel verder!
    als jij nog een hoofdstukje online zet, zou ik dat dan ook doen? ;) xx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen