Foto bij Q&A

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Girlicious

    Wauw! Goede antwoorden!!
    Wie houd er niet van Pizza?. Pizza is hemels. Pizza is liefde!
    Oke here i go:

    1. Lievelingskleur? Blauw. Vooral die zeeblauwe kleur. Turqoise volgens mij.

    2. Fave kledingstuk? Joggingbroek en wijd shirtje (lekker slonzig,maar alleen als ik thuis ben hoor haha)

    3. Haatvak op school? Wiskunde en rekenen. Zonder enige twijfel!

    4. Handig of onhandig? Ligt eraan met wat. Ben opzich wel redeljk handig maar niet met alles. Láááng niet met alles (lol)

    5. Met of zonder make up? Voornamelijk zonder make up. En ik heb zo mn buien dat ik wat mascara en blush op doe maar ik ben niet zo van: 'als ik geen makeup op heb ga ik niet naar buiten.' Nee hoor. Zonder makeup.ga ik net zo makkelijk mee (A)

    6. Beugel of geen beugel? Geen beugel. Ik moet er wel een vanwege mn overbeet maar ik ben nogal een lastige tandarts patient (duivel)

    7. Kleur haar? Donkerblond. Nooit geverfd en staat ook niet op de planning. Ik vind t prima zoals t is :)

    [/b]8. Fave vak op school? [/b] Handvaardigheid. Lekker met je handen bezig zijn. Me like! En gym vond ik ook altijd wel leuk.

    9. Fave eten? Pizza!!! Ben en Jerrys Cookie Dough ijs, Shoarma wat verzuipt in de knoflook, Patatje pinda met een kaasouflee en loempias!

    10. Muziekinstrument? Ik bespeel er geen een maar heb altijd al iets gehad met de triangel. Terwijl dat ding eigenlijk niks voorstelt.

    11. Fave schoenenmerk? Allstars! Altijd Allstars! :) Ik heb wel uggs maar kan er echt niet op lopen hahaha

    12. Lievelingsfruit? Heb je even? Hahaha.
    Watermeloenen, aardbeien, Ananas, Banaan, Peer, Druiven (zowel rode als witte) Mandarijnen, sinaasappels, Appels.... eigenlijk alles wel! Me loves fruit!

    13. Muzieksoort? Popmuziek. En soms lekker herrie als Rock of Nightcore. Maar daar moet.ik echt zin in hebben.

    14. Fave ijssmaak? Citroenijs en Cookie Dough ijs! :9~

    15. Fave seizoen? De zomer!! Ofcourse! (cool)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen