Foto bij 004|| Hanna

"Oh shit, Jay.." Hoe kon ik ook zo dom zijn om te denken dat hij niet zou komen. Natuurlijk komt hij naar feestjes, hij is bijna op elk feestje altijd. "Jay? Is hij hier? Vraagt Emily verbaasd. "Alsof dat zo raar hij, hij is er altijd.." Antwoord Spencer kortaf. Emily en ik kijken Spencer bedenkelijk aan. "Wat.. de waarheid kan hard zijn, toen hij met Shay ging zagen we haar bijna niet meer, behalve op feestjes... door hem" zegt Spencer geïrriteerd. Emily haalt haar schouders op "Hoelang zal het nog duren voordat ze eindelijk over hem heen is..?"- "Nou ik liep net nog even langs en ik geloof dat ze met een jongen stond te praten, hij was nog een knap ook."-"Nou Em dan heb jij je antwoord ook meteen" antwoord Spencel luchtig. "Maar waar is Shay eigenlijk"?"-"Volgens mij nog steeds in de tuin. Ik ga wel even bij haar kijken hoe het gaat" en vervolgens loop ik in de richting waar ik voor het laatst met haar heb gesproken. Ik keek om me heen maar nergens zag ik Shay. Wel zag ik de jongen waar mee Shay daarnet stond te praten. Ik loop richting hem aangezien hij misschien weet waar ze is. "Hey ik ben Hanna een vriendin van dat meisje waarmee je stond te praten, weet jij waar ze is?"-"Eh, ja.. ze ging net weg, ze voelde zich niet lekker zei ze, maar volgens mij is er iets anders aan de hand" Ik knik en loop vervolgens zo snel mogelijk richting de auto. "Shayy!!" Schreeuw ik zo hard mogenlijk. Ze is nergens te vinden en ik begin lichtelijk in paniek te raken. Ik loop naar de auto om te kijken of die er nog staat en na 1 minuut heb ik de auto al gevonden. "Shit" roep ik hardop. Uit me broekzak pak ik me telefoon en probeer ik Shay te bellen. "Neem op.. neem op" mompel ik in mezelf. Na 1 minuut springt hij op de voicemail. Zo ver kan ze toch niet zijn? Meteen bel ik Emily die na 2 seconden haar telefoon al oppakt "Em, is Shay bij jullie? Ik kan haar nergens vinden."-"Nee.. ze was toch met die jongen waar jij het over had?"-"Nee, ze heeft tegen hem gezegd dat ze weg ging, want ze voelde zich niet lekker of zoiets"-Maar.. misschien is ze gewoo..-"Nee ze heeft ook de auto niet gepakt want die staat hier voor me.. zien jullie Jay ergens, misschien probeerd ze hem nu wel te bewerken met een mes ofzo.." onderbreek ik Emily. Hanna.. ben je serieus.. bewerken met een mes? antwoord Emily lachend. "Ja.. je weet het maar nooit met haar, maar is ze niet bij Jay?"-"Nee Han, hij staat te praten met volgens mij een vriend van hem."-"Oke, kom naar de parkeerplaats dan gaan we haar zoeken, straks gebeurd er nog iets"-"Nou dat zal wel meevallen hoor hoogstends vraagt een dronken jongen hoe het met haar gaat.. Ja dat gaat fout hoor.." Antwoord Emily terwijl ze in de lach schiet. "Kom nou maar" beveel ik geïriteerd en vervolgens hang ik op.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen