Foto bij 003|| Ian

Ik kom aangelopen met een zak ijs waarna ik hem aan Shay geef "Dit helpt tegen de zwelling". Ze kijkt me verbaasd aan. "Dit is misschien een beetje raar, maar ken ik jou niet ergens van?" vraagt ze met nog steeds een verbaasd gezicht. "Ik heb geen idee.. maar als ik jou ooit eerder heb gezien dan zou ik je zeker niet vergeten" zeg ik met een bedenkelijk gezicht. Op het moment dat ik het zeg bedenk ik me hoe dom het klinkt "Een beetje cliché he?"-"Wel een beetje ja, maar het is wel schattig" Antwoord Shay met een lach. Ik kijk in haar ogen en zie hoe helder mooi blauw ze zijn. Duizend dingen schieten in me hoofd en vraag ik me af over haar. Ik raak uit gedachten en kijk naar Shay die afgeleid lijkt te zijn. Ik kijk in de richting waarnaar zij kijkt en zie een grote groep mensen. Ze lijkt gefocused te zijn op een bepaald persoon alleen kan ik niet opmaken wie. Dan kijk ik weer terug naar haar en zie dat ze geschokt is. "Gaat het Shay?" Vraag ik maar. Ze lijkt niet te reageren op wat ik zeg "Shay..?"-"Huh, wat?" antwoord ze terwijl ze verschrikt op kijkt. "Gaat het wel?"-"Oh.. euh..ja prima.. nee eigenlijk.. ik voel me niet zo lekker.. sorry ik moet gaan" Zegt ze en vervolgens loopt ze zo snel mogelijk weg. Had ik iets verkeerds gedaan? Weer kijk ik in de richting waar ze daar net heen kijk en zie een meisje mijn richting in lopen "Hey ik ben Hanna een vriendin van dat meisje waarmee je stond te praten, weet jij waar ze is?"-"Eh, ja.. ze ging net weg, ze voelde zich niet lekker zei ze, maar volgens mij is er iets anders aan de hand" het meisje knikt en zet een snelle looppas in om Shay nog proberen in te halen.

"Shay.." mompel ik in mezelf terwijl ik mezelf op een kleine glimlach betrap. "Hey man! What's up. Jij ziet er vrolijk uit" Verschrikt kijk ik op en zie ik Jay. "Hey man. Ja ik liep een leuk meisje omver en wat hadden een leuk gesprek" Zeg ik terwijl Jay in de lach schiet. "Misschien viel ze wel voor je"-"leuke woord grap gozer" antwoord ik lachend. "Waar is ze? dan kan ik haar ook even bekijken" Verbaasd kijk ik naar Jay "Hou jij het maar gewoon bij Gina, casanova" antwoord ik hem terwijl ik hem een zacht duwtje geeft. Hij haalt zijn schouders op "Whatever".

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen