Idontwannabeyourfriend;TWENTYTHREE.
i hate you, but i need you..' mijn mobiel gaat, amber staat op het schermpje, ik wil haar weg klikken maar bedenk me, ik neem op, 'justin, jemig je liet me schrikken ik ben blij dat je op neemt, waar ben je?' hoor ik haar roepen ik zucht, 'ík ben weg,zoek me niet en bel me niet weer' ze zegt eerst niks 'maar justin, je kan dit niet maken je-' ik onderbreek haar 'ja en jij kan wel alles maken, dag amber ga maar naar jamié' ze wil nog iets zeggen maar ik hang op. er komt een meisje naast me zitten ik doe mijn pet naar voren en kijk de nadere kant op, ze begint te praten,'hee, uhm ik ben cindy'oor ik haar zeggen 'hoi, ik ben uhm, jake bibber [xd, wist niks, mijn tante noemt justin ook altijd bibber noh, vind ik niet leuk ;p]'interesante naam' lacht ze 'ja, beetje wel' ze begint me heel raar aan te staren, ik kijk snel weg, 'ik snap het al, bibber, bieber. mischien kun je andere mensen vor de gek houden maar mij niet, en voor je je druk gaat maken, nee ik ga niet gillen,ik ben geen fan' ik glimlach naar haar, jemig wat praat zij veel.'ik hoorde je toevallig net aan de telefoon, problemen met je vriendin' ik knik en vertel haar zomaar het hele verhaal 'kut voor je..' knikt ze, en ze begint zelf ook te vertellen het blijkt dat zij ook weg is gelopen, de bus stopt en ik stap uit, 'ik zie je nog wel is..' ze lacht en zegt me gedag.
Reageer (8)
IlikeitIlikeitIlikeitIlikeitIlikeitIlikeitIlikeit
1 decennium geledenvederrrr
1 decennium geledenoeh i like it very much.
1 decennium geleden