Idontwannabeyourfriend;TWENTYTWO.
-amber point of vieuw-
mijn telefoon gaat, huistelefoon justin verschijnt er op mijn mobiel, ik glimach daar zal je justin hebben, 'héhe eindelijk' lach ik terwijl ik op het groene knopje druk, mijn glimlach verdwijnt al snel als ik patty hoor huilen 'amber kun je even ko-omen, justin, hij is weg..' hoor ik haar snikken, ik zeg dat ik eraan kom en ren naar beneden, ik doe de deur open en bel aan bij justins huis, patty staat daar in de deuropening en geeft me een brief, ze laat me binnen en k lees de brief, als ik uitgelezen ben laat ik me met tranen die oer mijn wangen stromen, op een stoel vallen, 'hij heeft me gezien met jamie, het is mijn schld.. ' snik ik, pattie komt naast me zitten en sust me, 'het is niet jou schuld, hij was het beroemd zijn al een tijdje zat, dat zei hij ook,' ik kijk haar aan 'hij heeft dat nooit tegen mij gezegt.' ze glimlacht zwak 'hij voelt zich een hele grote jngen en denkt dat hij alles alleen wel aankan, hj wou je er niet mee lastig vallen denk ik ''ik knik en lieg'ik denk het ook..' ik sta op en zeg dat ik naar huis moet, ze loopt met mij naar de voordeur en ik zeg gedag ik steek de sleutel in de voordeur de hem open en ik sla de deur dicht zodra ik binnenkom en ga huilend op bed liggen, ik pak mijn mobiel en zoek justins nummer op, hij gaat over..
Reageer (5)
verder =]
1 decennium geledenSnell verderr(H),
1 decennium geleden(wil je het voortaan zltijd zeggen als je een vervolg hebt, sorry als dat je tijd in beslag neemt:$!
snel verder ;o
1 decennium geledenwhat doet hij nu toch ö
&&&&&&&&& ik wil mee naar Canada ;ddd
verdeeer
1 decennium geledenoooh verder!!!!
1 decennium geledennU!!
OOh justin wat heeft hij nu weer gedaan!
Ga snel verder!!