043
Samen met Jessica en Lux zit ik op de bank. Op tafel staat een schaal zelfgebakken koekjes van Lux en mij en op tv speelt zich de tweede film van Bambi af. Lux is helemaal gefixeerd op de film en neemt soms zonder op te letten een hap van haar koekje of een slok van haar ranja.
'Hoe vergaat het oppassen je?' 'Goed, zoals je ziet is Lux geobsedeerd door Disney films.' 'Dus je zet haar als ze wakker wordt voor de tv en haalt haar daar weg als ze moet eten of naar bed moet? Lekker makkelijk.' 'Natuurlijk niet. We hebben al heel veel leuke dingen gedaan hoor. We hebben gisteren koekjes gebakken, zijn bij Harry langs geweest, hebben gezwommen en zijn naar de speeltuin geweest.' 'Oeh leuk! Gaat Lux ons morgen helpen met bakken en braden?' 'Ze likt de lepels wel af terwijl ze televisie kijkt.' 'Maar, maar, maar Kayla toch. Wat moet er ooit van jou terecht komen als jij kinderen krijgt?' 'Dan wordt ik een super goede en lieve moeder die alles over heeft voor haar kinderen. Maar ik wil nu echt nog geen moeder worden. Ik ben 22 en geniet van het leven zoals het nu is. Daarnaast hebben Harry en ik nog niet lang een relatie en zijn we nog niet toe aan kinderen.' 'Maar je zou wel ooit een kindje van Harry willen?' 'Wie weet. Ik wil ooit wel kinderen en Harry ook. Natuurlijk hoop ik dat hij dan de vader is van mijn kinderen maar dat weet je natuurlijk nooit.' 'Klopt. Het zou altijd nog mis kunnen gaan. Misschien drijven fans jullie wel uit elkaar. Hoe gaat het trouwens met je anonieme hater?' Mijn anonieme hater inderdaad. Nog steeds weten we niet wie mijn leven tot een hel wilt maken. Het enige wat we weten is dat het dezelfde persoon is die alle roddels en waarheden verspreidt. 'Het is de laatste tijd vrij stil, ik weet alleen niet of dat een goed teken is of niet.' 'Ik hoop van wel. Misschien is diegene erachter gekomen dat het toch geen zin heeft.' 'Daar hopen we dan maar op.' Ik zucht een keer. Natuurlijk is diegene niet gestopt. Oké er verschijnen geen artikelen meer online over dingen die niemand kan weten maar toch. Mijn gevoel zegt dat het niet goed zit. Ik krijg nog steeds ontzettend veel haat op social media. Er zijn haat accounts op twitter, instagram, facebook en zelf op YouTube. Daarnaast heb ik nog steeds geen werk en kom ik nergens aan de bak doordat mensen de gekste dingen over mij verzinnen. Alles is eigenlijk onzin behalve de dingen die mijn anonieme hater schrijft.
'Ik ben thuis!' klinkt de stem van Harry door zijn appartement waarna het geluid van een sluitende deur volgt. De ogen van Lux worden groot en ze springt meteen van de bank om Harry te begroeten.
Harry komt met Lux op zijn arm de woonkamer ingelopen. 'Heb je goed geluisterd naar tante Kayla en Jessica?' 'Ja.' 'Gelukkig.' Harry zet Lux weer neer en komt onze kant op. Hij drukt een kus op mijn lippen en geeft Jessica een knuffel. 'Wat ben je vroeg thuis?' 'Klopt, ik ben klaar met mijn gedeeltes voor vandaag en mocht eerder gaan om tijd door te brengen met mijn aller liefste vriendin en schoonzusje.' 'Wat lief schoonbroer van me. Ik heb meteen een vraag voor je.' 'Zolang het geen enge vraag is.' Harry geeft Jessica een knipoog die lachend haar hoofd schudt. 'Eigenlijk kwam Kay met het idee. Ik ga volgend jaar namelijk de hele zomervakantie naar LA met Molly en we hebben nog geen verblijfplaats. Mogen we 7 weken in jou villa verblijven? Kay zei dat jij dan toch op tour bent en dat bespaart ons geld.' 'Natuurlijk mag dat. Ik zorg dat de koelkast gevuld is als jullie daar komen. Beloof me wel dat je niemand anders meeneemt dan Molly en niks kapot maakt goed?' 'Natuurlijk, je bent de beste!' Jessica vliegt Harry meteen om zijn hals. 'Weten jullie wat? Ik ga nu voor jullie koken als bedankje.' 'Klinkt goed ik heb honger.' zeg ik en iedereen begint te lachen.
Er zijn nog geen reacties.