042
Vandaag is dag vier met Lux en de vierde dag dat Harry in de studio verblijft. Vandaag is alleen niet zomaar een dag, nee vandaag komt Jessica hier logeren. Ik kijk al weken uit naar dit moment. Toen ik een weekendje thuis was van tour vertelde Jessica dat ze de eerste 3 weken van het nieuwe schooljaar vrij is om opzoek te gaan naar een stageplaats voor haar snuffelstage. Ik vertelde haar dat ik wel wat voor haar kon regelen bij One Direction aangezien ze graag communicatie wilt studeren. Binnen twee dagen had ik een stageplaats voor twee weken op kantoor bij Simon voor haar geregeld. Ze was door het dolle heen en we maakten de afspraak dat wij die drie weken samen zouden spenderen. Jammer genoeg zijn de plannen een beetje verandert, Jessica heeft een baan bij Starbucks waar ze veel moet werken en ik zit deze week bij Harry met Lux. Gelukkig heeft Jessica de komende drie dagen vrij kunnen krijgen om hier heen te komen. Natuurlijk verblijven we beide in Londen maar wel beide aan de andere buitenkant van London. Het is natuurlijk niet zomaar dat Jessica deze dagen vrij heeft genomen, nee morgen is het precies een jaar geleden dat Harry en ik tegen elkaar aanbotsten. We kunnen het niet groots vieren omdat ik op Lux moet passen en Harry te druk is met het nieuwe album, vandaar dat Jessica het met mij komt vieren. We hebben een dag in de keuken gepland, we gaan allerlei lekkernijen maken.
'Lux ga je mee naar het metrostation? Jessi komt logeren.' 'Jessi?' 'Ja Jessi leuk he?' Lux begint hevig te knikken en springt van de bank af. 'Jas aan?' Ik begin te lachen en knik waarna ik met haar richting de hal loop om onze jassen te pakken. 'We gaan wel lopend goed? Je bent nu al vier jaar en dan hoef je niet meer in de kinderwagen.' 'Oké. Kom naar Jessi.' Lux pakt mijn hand vast en trekt me mee naar de voordeur.
Een kleine tien minuten later staan we voor het metrostation waar Jessica ieder moment naar buiten kan komen lopen. Ik heb Lux opgetild zodat ze Jessica makkelijker ziet aankomen. Haar handje wijst naar het metrostation waarna ze blij begint te roepen 'Jessi!!' Ik kijk dezelfde kant op als Lux en zie inderdaad dat Jessica onze kant op komt lopen. Ze begint blij te zwaaien en Lux zwaait blij terug. Ik kan niet terug zwaaien aangezien ik Lux vast heb en ze niet meer zo licht is als een jaar geleden, ze is al een echte dame geworden. Als Jessica bij ons geef ik Lux aan haar zodat ze Jessica een dikke knuffel kan geven. 'Hey zusje goede reis gehad?' 'Zeker maar de volgende keer pak ik de trein.' 'Goed plan dan ben je een stuk sneller.' 'Inderdaad ik heb er nu gewoon dik twee uur over gedaan en met de trein doe ik er nog geen uurtje over.' 'Tja dat wist je eigenlijk ook al.' 'Klopt maar met de metro kan ik gratis reizen en met de trein niet. Ik kan iedere cent goed gebruiken aangezien Molly en ik volgend jaar de hele zomervakantie naar LA gaan.' 'Maar Molly's ouders zouden dat toch betalen?' 'Ja dat willen ze ook doen maar dat wil ik niet. Ik wil de vliegreis zelf betalen.' 'Begrijpelijk. Hebben jullie eigenlijk al een verblijfplaats?' 'Geen idee, Molly's vader wist een goed hotel waar we naartoe konden wat hij dan wel betaalt.' 'Wat dacht je ervan om in de villa van Harry de verblijven? Hij is dan toch op tour.' 'Dat zou echt gaaf zijn!' 'Ik zal het Harry straks vragen zullen we nu maar terug naar huis lopen?' 'Goed plan, ik heb geen zin om hier nog langer te staan met her risico dat het hier zomenteen vol staat met fans.'
Er zijn nog geen reacties.