Foto bij idontwannabeyourfriend;TWENTY.

het is het 20e deel. (aa)

-at school-

justin gaat ergens naast ryan zitten en kijkt mij uitdagend aan, ik kijk hem nep-beledigd aan, en kijk naar voren, niemand zit naast mij ofcourse, want caitlin is ziek, er komt een jongen de klas in lopen en hij is niet lelijk, ik zeg je echt niet lelijk dus. een beetje hetzelfde haar is justin maar dan blond, en fel blauwe ogen wauw, 'omdat mevrouw amber daarzo zit te kwijlen mag jongeman jamie naast haar komen zitten' ik word helemaal rood en kijk naar beneden, hij komt naast me zitten 'uhm hoi,' zegt hij tegen me, ik kijk naar hem en glimlach'hee, ik ben amber, maar dat had je vast al gehoord,' hij knikt 'ja, haha is hij altijd zo?' ik glimlach 'ja, meestal wel, ' hij knikt en pakt zijn boeken, ik kijk naar justin, die niet zo blij kijkt, ik haal mijn schouders op en gebaar naar hem wat er is', hij schud ijn hoofd, oké als hij het niet wil zeggen.

-justin point of vieuw-
ik kijk geiriteerd naar amber, en mister perfect jamie, ze hebben het best leuk samen, hij schrijft wat op een briefje en amber schrijft terug, ze beginnen te lachen, en zo gaat het nu al een tijdje meneer van dalen, schreeuwt dat ze er uit moeten, en daar gaan ze lachend.. ik maak me zorgen morgen ga ik op tour en wat als ik terug kom, heeft ze dan iets met die jamie? niet nu ik haar net terug heb..

-tijdsprong/na school/bushalte-

amber en ik praten wat 'nog leuk strawerk gemaakt met jamie?' ze kijkt me verontwaardigd aan en schud dan haar hoofd, 'ja, het was best gezellig, ik mag hem wel' ik zeg niks, en vanuit mijn ooghoeken zie ik jake of wat zijn naam ook is , Jamié voorbij lopen, hij moet weten dat ze van mij is ik buig naar amber toe en zoen haar, ze duwt me weg en ik zie jamie glimlachen. 'waar was dat voor nodig justin?' 'ik mag mijn vriendin toch wel zoenen?' ze zucht, 'jaa, maar waarom als jamie langsloopt, ik haal mijn schouders op.
'ik wil je niet weer kwijt..' mompel ik, 'wat zei je?' -'niks, laat maar' ze knikt, de bus is er en amber stapt i'n, ik blijf staan, ' kom je nog, vraagt ze. ik schud mijn hoofd 'ga jij maar, ik ga lopen heb even tijd voor mezelf nodig, k bel je nog voordat ik wegga op tour, ze knikt, en loopt nog snel naar me toe, ik krijg een kus, en ze loopt weeer terug 'dag justin, 'ik glimlach 'doeg amber' ik loop weg..

Reageer (4)

  • Gratefully

    Dan maakt amber het uit met justin en ze neemt met Jamie amber zegt tegen justin ' ik maak het uit met je! jamie is veel liever' Justin begint te huilen. ' wat een jankerd ben je justin' lacht amber. Nu weet je hoe het voelt om gedumpt te worden. Alles was nep ik heb alleen met je genomen om je daarna weer te dumpen en pijn te doen Mwhahahahaah Wat ben ik evil lacht amber!

    Ik schrik wakker rustig maar justin het was maar een droom

    hihihi sorry mijn fantasie slaat op hol:P

    (H)

    1 decennium geleden
  • Drewbiebers

    _O_

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    amber is van justin en niet van jamie ofsoo:$

    1 decennium geleden
  • floepii

    oooh zo zielig!!
    ik haat jamie nu al!(duivel)
    dood aan hem! ;)
    hij mag amber niet afpakken van justin! :O dat is super gemeen!
    Ga snel verder of ik ga dood van spannig!! ik wil weten hoe het verder gaat met Jamie!!

    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen