Excuses van Justin!
Één keer, twee keer, drie keer, en toen nam er iemand op aan de andere kant van de lijn...
'Hello, Justin Bieber?'
'Hallo?'vroeg ik. Angstig wachtte ik af. Kon Justin Bieber eigenlijk wel Nederlands? (Het antwoord is nee. Maar omdat jullie het niet zullen verstaan als ik Engels ga praten (of ga schrijven... & dat zou wel aan mij liggen maarjhaa... ) laat ik speciaal voor jullie Justin Bieber Nederlands praten.)
Ik wist dat hij tot 10 kon tellen in het Duits, dat hij Frans kon, maar Nederlands?
'Who is there on the phone?'vroeg hij.
'Uhm... This is uuhm... Chloë Dellens from Belgium.'
'Oh, hallo. Waarom praat je Engels? Jij bent een van de modellen, toch?'
'Uuhm... Ja. Mijn broer zei dat u gebeld had,'zei ik aarzelend.
'Ja dat is ook zo! Ik wilde me verontschuldigen. Ik vond het echt stom dat er zoveel sneeuw lag, maar hier in Atlanta ligt er nog meer sneeuw dan in België dus we konden er echt niet op tijd geraken. Ik hoop dat jullie het niet té erg vinden?'
Je moest eens weten, dacht ik bij mezelf.
'Nhee, natuurlijk niet. Ik vond het spijtig dat ik je nooit heb kunnen ontmoeten.'
'Oh. Ben jij dan niet gekozen voor de fotoshoot?'
'Welke fotoshoot?'
'De fotoshoot die deze zou vervangen? Over een week wordt deze fotoshoot gedaan. Het is niet omdat we er niet op tijd geraken nu, dat we de fotoshoot helemaal gaan aflassen hoor.'
Ik liet mijn gsm bijna uit mijn handen vallen. Ik kreeg nóg een kans om Justin Bieber te zien! Waarom wist ik dit niet? Of was er inderdaad al iemand anders voor de andere fotoshoot gecast? 'Chloë? Liefje? Ik heb net bericht gehad dat je fotoshoot is uitgesteld, omdat Justin Bieber er niet geraakt. Moet ik je komen ophalen? Dan bel ik het werk af?'had mam gezegd. Niet dat de fotoshoot was afgebeld, maar dat de fotoshoot was uitgesteld. Ik kreeg nóg een kans om hém te zien! Ik wilde het wel uitroepen, ik wilde een vreugdedansje maken, ook al zat mijn broer te kijken. Maar ik dacht aan de gsm in mijn hand en vooral degene die aan de andere kant van de lijn stond/zat en hield me in.
'Oh ja, tuurlijk. Nou dan zullen we elkaar toch nog ontmoeten.'
'Inderdaad. Ik moet nu ophangen. Mijn moeder is hier. Ik zie je volgende week!'
Ik liet de gsm uit mijn hand vallen, rende de trap op, pakte mijn radio, zette hem aan en... liep naar de kamer van mijn broer, pakte zijn radio, legde mijn cd er in, zette hem op en zong op mijn luidste mee met One Time. (Haar radio had ze daarnet kapot geshot dus...)
Reageer (7)
Leukheid heerst:P
1 decennium geledenhij is al afgelopen
maar ik kan niet stopppen met lezen
xoxo(h)
ik hou hiervan,sorry ik reageer niet veel want dan verspil ik leestijd:D
1 decennium geledenZo leuuk!
1 decennium geledenZO LEUK!!
OMG!
ZO
ZO
ZO
LEUKKK!!
Xxx My.
je story is geweldig, mijn radio boven is ook kapot dus moest ik die benden gebruiken, ik heb de cd van justin bieber wel 10 keer gespeelt, mijn ouders werden zot, maar dat boeit nu niet, je story is en blijft geweldig
1 decennium geledengreat story(H)
1 decennium geleden