Dus ging ze eerst naar het donderterretorium om Bladerster ervan te overtuigen dat Mosklauw en de andere gewoon krijgerskonden zijn en dat er vier kleine kittens in de Scahduwclan waren die allemaal buitenstaander waren. maar het ging al snel fout toen ze de grens over ging rook ze al meteen de geur van de groep donderclankatten die terugkeerde van de vergadering. ooh waarom had ze daar niet aan gedacht. het enige wat ze kon doen we zich in de bosjes verschuuilen en hopen dat ze haar door de andere donderclanleden niet roken, maar dat was niet het geval na een paar seconden hoorde ze al iemand 'Schaduwclan!' roepen. Gevolgd door het geluid van tientallen renende poten. Ze rende meteen weg maar kende het gebied niet, en de afstand tussen haar en de donderclanleden werd kleiner. Zedacht net dat bij de grens was toen.. er een kat haar van opzij besprong, haar omver duwde en op haar ging zitten. vlak daarna kwamen ook de andere donderclankrijgers daar aan. 'goed zo schaduwwind.' prees Bladerster de wit met zwarte krijger die haar aangevallen had. en tegen zijn andere krijgers beveelde hij haar naar hun kamp te brengen. toen ze daar waren werd ze ruw een doorntunnel ingeduuwd waar ze doorheen kroop en toen werd ze voor een grote rots neergedrukt. bladerster sprong op de rots en riep een zin. blijkbaar om de andere katten te laten komen want van alle kanten zag ze zachtjes pratende katten naar de open plek komen. 'Kleinstaart wat doe jij op ons terretorium?' vroeg bladerster kil. Kleinstaart zei waar ze voor gekomen was 'bladerster luister, ik ben hier om je te vertellen dat in de buitenstaanders in onze clan gewoon goede en eerlijke katten zijn. En daarbij zijn vier van hen kittens'. bladerster kee met een minachtende blik naar kleinstaart. 'dus jij wil zeggen dat wij zwerfkatten toe moeten laten in onze clans?.' Kleinstaart zocht naar de juiste woorden. 'jullie mogen ze niet wegsturen.' terwijl ze dit zij stond ze op en liep een pas naar de rots toe. Maar meteen drukt twee grote krijgers haar weer neer zodat ze niet in de buurt van bladerster kon komen. 'sluit haar op, graaf maar een klein hol achter in het kamp en bewaak haar daar'. en zo werd kleinstaart opgesloten in het donderclankamp.

Ze werd die dagen slecht verzorgt kreeg het meest oude eten en er stonden altijd twee krijgers voor het hol.

In de Scahduwclan werd Mosklauw ongerust over haar en besloot om op zoek te gaan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen