Foto bij 24. interview met KatyLovertje27

naam: KatyLovertje27
bekend van: Nala , The two little girls en Users ondervragen

Volgende week interview ik daffie123, eventuele vragen mogen in pb of op dit bericht gepost worden!
Kleine aanpassing: Vanaf nu worden de interviews op zaterdag geactiveerd ^^

Stefanie: Hallo allemaal en welkom terug bij een nieuwe aflevering van 'Ondervraag een Quizzer'! Vandaag hebben we een jonge quizzer te gast, namelijk KatyLovertje27!
KatyLovertje27: *struikelt naar binnen over één of ander drempeltje, gaat op me smoel, krabbelt overeind en ploft op de bank*
Stefanie: Dat ging ook niet zo vlotjes. Voor we aan de vragenronde beginnen, zou ik willen vragen om jezelf even kort voor te stelllen.
KatyLovertje27: Hoi, ik ben Kiki, ik ben 9 jaar. Ik ben gek op dieren, paarden in het bijzonder. Ik ben ook een enorme Katycat.
Stefanie: Aangezien je leeftijd gok ik dat je nog op school zit. Wat wil je later graag worden?
KatyLovertje27: Ik zit op de basisschool en graag wil ik paardenfluisteraar worden.
Stefanie: Wat zijn je hobby's, buiten paardrijden?
KatyLovertje27: Computeren, eten, slapen, dagdromen, met Igor en Gino spelen, Quizletten, muziek luisteren en Katycat zijn.
Stefanie: je hebt al enkele keren uitgelegd dat je een enorme Katycat bent. Wilt dit gewoon zeggen dat je een enorme fan bent van Katy Parry?
KatyLovertje27: [Typ hier je antwoord]
Stefanie: Hoe heb jij Quizlet ontdekt?
KatyLovertje27: Ik verveelde me, dus ik Googelde quiz site en toen kwam ik hier terecht.
Stefanie: Je bent hier nu twee maanden op Quizlet. Wat vind je tot nu toe al het leukst?
KatyLovertje27: De profielen, story's, quizzen en de GB berichten. En oja, de blogs ook.
Stefanie: Welke genres lees je zelf graag?
KatyLovertje27: Fantasy en Onbekende Personen.
Stefanie: Je eigen story, Nala, gaat over leeuwen. Hoe ben je op dit idee gekomen?
KatyLovertje27: Ik ben een maand geleden naar The Lion King Musical in London geweest, waar Nala natuurlijk inspeelt. Toen we terug waren bedacht ik ineens dat het leuk zou zijn om een story over leeuwen te schrijven.
Stefanie: Kun je even kort uitleggen waarover het gaat?
KatyLovertje27: Het gaat over de leeuwin Nala en haar vriendinnen Africa en Pointer. Hun grootste droom is om naar Zuid-Afrika te gaan. Uiteindelijk lukt hun dat, maar ze hebben nog altijd de gevaren te worden gezien door mensen.
Stefanie: We zijn alweer aan het einde van het interview gekomen. Is er nog iets dat je zelf wilt vertellen aan de lezers?
KatyLovertje27: Mensen, Quizlet is AWESOME!!! En Katy Perry natuurlijk ook.
Stefanie: En dan de laatste -en beroemste- vraag, hou je van oreo koekjes? *Geeft Katylovertje27 een oreo koekje*
KatyLovertje27: Njamnjamnjamnjamnjamnjamnjamnjam OP!!! IKAAH NIEUW KOEKIE HEBAAAAAAH NUUUUUUUUU!!!!!! WAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Stefanie: Natuurlijk, ik heb net voor de show de doos bijna leeg gegeten, je hebt het laatste koekje gekregen. Dit was het alweer mensen! Bedankt om er weer te zijn en tot volgende week!

Reageer (2)

  • Kraaivacht

    Was superleuk om mee te doen!

    9 jaar geleden
  • GOTOSLEEP

    Mag ik ook een interview (flower)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen