'Ik maar denken dat het een grap was.Jullie, moordenaars, onmogelijk had ik gedacht.De iedereen zit nog op school buiten Pein.Maar het is dus mogelijk en ik ben er met open ogen in gelopen verdomme!Hoe kun je me dit aan doen?!Hoe heb ik kunnen denken dat we 'vrienden' waren?Ik haat je!!' Schreeuw ik naar hem en wil hem nogmaals slaan.

Kakuzu komt de kamer in gerent en kijkt ons raar aan.'Ik haat jou net zo erg als Hidan!Ik haat jullie allemaal!!Stel facking idioten!' Roep ik en voel mijn knokkels pijn doen, zo hard balde ik mijn vuisten.'Wat heb je gedaan Hidan?' Zegt Kakuzu beheerst.'Ik niks?Volgens haar heb ik haar ouders vermoord.Maar het is al een hele tijd geleden en we hebben al zeker een half jaar niks meer gedaan'. Zegt Hidan die op het punt staat te flippen.'Facking leugenaar!' Roep ik en sla mijn vuist naar Hidan toe die zich terug draait.Ik knal tegen de raam aan en voel Kakuzu's handen me stevig vast houden.'Junya, kalmeer!Geen van ons hebben iets te maken met jou ouders'. Zegt Kakuzu als ik gil dat hij me los moet laten, dat ik ze haat en hier weg wil.Ik stop met wat ik deed en kijk hem met rode ogen aan.'Trek een broek aan en kom naar beneden.' Zegt Kakuzu, nog steeds rustig.Ik knik en besef dat ik in mijn slaapshirt en onderbroek sta.Kakuzu verdwijnt naar onder, ik zoek mijn slaapbroek en Hidan staat als een vis zijn mond open en dicht te maken om zijn kaak los te krijgen.Snel trek ik mijn broekje aan en draai me om naar Hidan.'Echt niet?' Vraag ik en zie Hidan op me af lopen.Hij legt zijn armen in mijn onder rug en legt zijn voorhoofd tegen die van mij.'Echt niet'. Klinkt zijn stem nu normaal.Ik sluit mijn ogen maar open ze weer snel als ik Hidan's lippen op die van mij voel.

Reageer (1)

  • Poochyena

    O_O wauw
    ik schrok me dood!
    ik dacht even dat er iets ergs ging gebeuren
    gelukkig valt het mee*zucht opgelucht*
    snell verderr

    ik schrok echt hoorxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen