'Arigato.' Zeg ik en Hidan knikt.Ik volg hem mee naar onder en voel me al beter als ik mee op ga in de idiote acties die de jongens uit halen.

Op gegeven moment loop ik naar boven en besluit mijn pyjama aan te doen.Ik loop Hidan's kamer in, open mijn koffer waar ik mijn pyjama uithaal en kleed me om.Als ik mijn topje over mijn hoofd heb uitgetrokken valt me een gitaar koffer op die groter is dan de meeste.Ik wist niet dat hij een gitaar had. Denk ik in mezelf en loop naar de gitaar koffer toe, vergeten mijn slaapbroekje aan te doen.Mijn vingers maken de klepjes open en spring gillend terug als er een zeis met drie tanden uitvalt.Met wijde ogen staar ik naar de zeis waar je op sommige plekken nog opgedroogd bloed ziet zitten.Mijn oren vangen het geluid op van iemand die de trap komt opgerend.Ik bal mijn vuisten en tril van woede.'Junya..?Shit, heb je je bezeerd?' Klinkt Hidan's stem en voel zijn hand op mijn schouder.Ik draai me snel om en sla mijn vuist tegen zijn kaak aan.Hidan strompelt terug en houd kort zijn kaak vast.'Ik niet, mijn hart wel..Vuile!!' Roep ik en voel de tranen tegen mijn ogen prikken en opnieuw lopen.Waarom moest ik toch zoveel huilen?'Waarover heb je het?' Zegt Hidan en kijkt me licht kwaad aan.'Waarover ik het heb?!Jij bent degene die ervoor heeft gezorgd dat ik geen ouders meer heb!Jij hebt ze vermoord en opengereten me die stomme zeis van je!!' Roep ik en haal snel adem.'Ik maar denken dat het een grap was.Jullie, moordenaars, onmogelijk had ik gedacht.Iedereen zit nog op school buiten Pein.Maar het is dus mogelijk en ik ben er met open ogen in gelopen verdomme!Hoe kun je me dit aan doen?!Hoe heb ik kunnen denken dat we 'vrienden' waren?Ik haat je!!' Schreeuw ik naar hem en wil hem nogmaals slaan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen