mhihi heb tog nog eentje gedaan ( à)
en nu komt biebertje erin (ll)

JUSTIN BIEBER '-

Toen hij dichter kwam, en ik zeker wist dat hij naar ons kwam porde ik in Demi's zij. "Wahaaat?" vroeg ze geiritteerd. Ze keek op en zag wat ik bedoelde. "UHm, hye, ik zie jullie hier nu al een paar dagen alleen liggen, en ik vroeg me af, nou ja, of jullie naar een feestje hier in de buurt wouden komen?" hij lachte ongemakkelijk. "Jhaa, is goed." zei ik zo nonchalant mogelijk. Ik herkende die jongen vaan ergens. Hij kwam met zijn vriend Ryan naast ons zitten terwijl ik aan het meezingen was met One Time. Opeens wist ik het. "OMG, jij bent Justin Bieber?" ik gilde het zowat voor heel Californie. "Uhm, oke, ja da ben ik.." hij bloosde en keek een beetje geërgerd. "Oh nou sorry, zo bedoelde ik het niet." ik keek een beetje nep-zielig. Hij lachte alweer en ik ging in kleermakerszit zitten. We begonnen wat te praten over vanalles en nog wat, terwijl Ryan en Demi het ook goed met elkaar konden vinden. Om een uur of 7 moesten we vertrekken. Maar we spraken nog af om 11uur op het strand voor een kampvuur. Ik gaf Justin en Ryan nog een knuffel en liep met Demi het strand af. "Oke, dit word dus echt wel de allerbeste zomer ooit!" riep ik uit. "Ik weet het!" gilde ze. Het is ons geheimpje. Ik dacht er nog maar aan om het aan haar te vertellen en zijn stem was alweer in mijn hoofd. Ik werd er gek van, maar ik wist dat ik het ooit moest vertellen.

Reageer (4)

  • iCAROLINE

    snel verder ! ;o

    iloveyouso <3

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    snel verderrrrrr, ;D

    1 decennium geleden
  • Juvenile

    okee, ze moet die matt
    uit der hoofd pleure en met JB verder gaan.
    want tja..
    ik vind denk ik JB leuker
    als die matt
    en je schrijft zooo goed!
    dat je nu verder moet gaan!
    xoxo

    1 decennium geleden
  • Drake

    okey, heel snel verder.
    en ik wist eigenlijk niet dat Justin bieber er in voor kwam :')
    je kan zo goed schrijven
    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen