Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 132

Hey lieve lezers
Ik heb mijn USB-stick terug gevonden, op misterieuze wijze lag hij tussen mijn muziekboek (wat raar is want ik heb echt door elke pagina gebladerd en gewoon niet zien liggen. Anyways dit wil zeggen dat alles terug heb en dus ook de hoofdstukken voor dit verhaal (:

Dankjewel voor al jullie steun!

Het was alweer een paar dagen later. Tom was met de jongens in de studio aan het oefenen voor de tour die steeds dichter kwam. Morgen moest je terug voor dat graffiti programma gaan. Je was bij Sam thuis voor de verandering. Haar ouders waren toch gaan werken waardoor jullie het huis voor jullie alleen hadden. Sam: “Zin om koekjes te maken?” Jij: “Op voorwaarde dat we ze verstoppen voor je vader.” Sam: “Deal.” Je stond recht uit de zetel en volgde Sam naar de keuken toe. Je was er al zoveel geweest dat je praktisch alles wist staan waardoor je Sam kon helpen met de spullen te nemen. Sam: “Wat was Tom’s reactie?” Jij: “Je gaat er meteen van uit dat ik geslaagd ben?” Sam: “Duh, je bent slim.” Jij: “Wel dankje maar volgens mijn ouders was Jens de slimme en ik de niksnut.” Sam: “Wel je ouders zijn gek.” Jij: “Ook waar.” Sam: “Maar nu terug naar mijn vraag.” Jij: juist wel Tom keek meteen onderzoekend toen Annelies en ik de keuken terug inkwamen met dat bewijsje achter onze rug dus vroeg hij ook meteen wat er achter onze rug lag. Waardoor wij nonchalant vertelden dat we ons theorie hadden gehaald. Je had zijn gezicht moeten zien.” Sam: “Damn dat ik daar niet bij was.” Jij: “Tja volgende keer meer geluk.” Sam stak al lachend haar tong uit. Sam: “Om tussen een bende verliefde stellen te zitten?” jij: “Ah kom op zo erg zijn we niet.” Sam: “Haha you’ve got to be kidding me, maar het is jullie vergeven omdat jullie echt schattig zijn.” Jij: “Schattig?” Sam: “Ja hoe jullie met elkaar bezig zijn, echt jullie zijn een droomkoppel, natuurlijk zijn Annelies en Bill ook schattig maar zij zijn ook nog maar pas samen.” Jij: “Wel ehm dankje denk ik.” Sam: “Hopelijk vind ik ook zo iemand.” Jij “Ik dacht dat je die knapperd wou?” Sam werd meteen rood. Jij: “Sam, wat verberg je!” Je porde speels met een lepel in haar wang waardoor ze jou al lachend wegduwde. Sam: “Wel, ik kwam Jason tegen in het stad een paar dagen terug en sindsdien sms’en we regelmatig.” Jij: “Aha I can feel the love already.” Sam werd meteen weer rood. Sam: “Dat denk ik niet.” Jij: “Waarom niet?” Sam: “Wel omdat hij mij waarschijnlijk toch niet meer als een vriendin ziet.” Jij: “Dan zou hij echt gek zijn.” Sam: “Dankje, je bent de beste.” Je gaf haar een knuffel en daarna maakten jullie verder de koekjes. Niet veel later stond alles in de oven en hoorde je een deur open gaan. Haar vader verscheen in de deuropening. Sam: “Wat doe jij hier?” Jef: “Wel ik woon hier, en wat ruikt hier zo lekker?” Meteen ging Sam beschermend voor de oven staan waardoor je al lachend je hoofd schudde. Jij: “Goedemiddag Jef.” Jef: “Lang geleden Demi.” Sam: “Pa ik dacht dat je moest werken?” Jef: “Wel ik dacht ik stop wat vroeger vandaag en blijkbaar ben ik net op tijd hier.” Sam: “Nee je gaat niet weer alles opeten.” Je moest echt je lachen inhouden. Waarom had jij niet zo’n band met je ouders? Je voelde bij die gedachte meteen je lach verdwijnen en blijkbaar had Sam dat gemerkt.

Reageer (3)

  • Luckey

    Gelukkig heb je hem terug

    Super leuk deeltje
    Je hebt nu een leukere familie hoor demi

    Snel verder please

    9 jaar geleden
  • KiliXxEagle

    weer spannend! :)

    sorry, ben er niet echt bij met mn gedachten..

    Anyways, fijn dat je je usb hebt gevonden! xxKim

    9 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaan

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen