7. Liefde
Een maand later. Harry en ik waren zeker nog dichter naar elkaar toe gegroeid. Hij was bijna meer bij ons te vinden dan in zijn eigen huisje. Ik vond het wel jammer dat we niet veel daar waren maar dat was omdat er geen extra slaapkamer was voor Thoma. Harry had bij ons thuis ook wat van zijn tekeningen gehangen. De vriend die hen maakte was Zayn Malik. Hij was en toffe gast. Hij was de beste vriend van Harry. Het waren twee gekke bijeen. Toch was Zayn iets teruggetrokkener dan Harry. Ze zeiden beide hun mening op alles en iedereen en het verwonderde me dan ook niet dat die twee al veel staf hadden gekregen vroeger.
Thoma kwam naar me toegelopen en gaf me iets af. Ik glimlachte en deed het papier open. 'Wauw wat mooi.' Zei ik tegen hem. 'Kijk, dat zijn wij.' Zei hij naar twee mensen. Ik knikte. 'Dat is Hazz en dat is papie.' Zei hij en wees naar de ster. Ik glimlachte. 'Wat mooi.' Fluisterde ik en gaf hem een kus. 'Kom hij vandaag ook mee naar huis?' Vroeg hij. Ik knikte. 'Ja hij komt vanavond.' Zei ik. Thoma lachte en liep naar de auto. Ik reed naar huis. Thuis aangekomen hing ik de tekening op en glimlachte er naar. Mijn trouwring had ik in een zakje gestopt en bij de foto albums van mij en Niall gelegd. Ik ging hem nooit wegdoen. 'Gaan we vanavond pizza bestellen?' Vroeg Thoma en begon aan zijn huiswerk. 'Is goed.' Zei ik en liep naar boven waar ik de dekbedden verschoonde.
De bel ging na één uur. 'Ik ga wel!' Riep Thoma. Ik lachte. Ik kwam net vanonder de douche. Ik droogde me af en sloeg een handdoek rond mijn middel en liep naar mijn kamer waar Harry zat. Ik grinnikte. 'Kon je niet beneden blijven wachten?' Vroeg ik hem. 'Nee, zeker niet toen Thoma zei dat je vanonder de douche kwam.' Zei hij en stond recht en kuste me. Ik glimlachte. 'Yeah het is al goed pervert.' Zei ik lachend en pakte een boxer en wou terug naar de badkamer lopen maar ik werd tegen gehouden. Harry deed de handdoek van mijn middel. 'Harry wat doe je nu?' Siste ik. Hij kuste me zachtjes. 'Doe nu je boxer maar aan.' Zei hij lachend. Ik draaide met mijn ogen en deed mijn boxer aan en pakte en jogging. 'Het is Pizza avond.' Zei ik hem. 'Oh lekker.' Zei hij lachend. We liepen terug naar beneden en Thoma zat tv te kijken. 'Alles af?' Vroeg ik hem. 'Jup.' Zei hij. Ik glimlachte en pakte de telefoon. Ik wist onder tussen al welke pizza iedereen moest hebben dus dat was handig.
Het was al laat op de avond en Thoma lag al in zijn bed. 'Je weet toch dat ik bijna twee weken thuis ben.' Zei hij en ging met zijn vinger over mijn borst. 'Ja dat weet ik, want je zegt het bijna elke dag.' Zei ik en keek hem aan. 'Nou kan jij ook geen vakantie nemen?' Vroeg hij. 'Wanneer dan?' Vroeg ik hem. 'Misschien met kerstmis dan kunnen we op vakantie gaan.' Zei hij. 'Kerstmis horen we bij onze familie te vieren.' Zei ik hem. 'We kunnen het toch één keer missen.' Zei hij. Ik zuchtte. 'Naar waar zou je gaan?' Vroeg ik hem en ging op zijn schoot zitten. 'Misschien konden we eens naar Parijs.' Zei hij. 'Lijkt me leuk.' Zei ik en kuste hem zachtjes. 'Ik zal het morgen vragen.' Hij grijnsde. 'Met drie naar Parijs.' Zei hij. Ik glimlachte. 'Kom ik ben moe.' Zei ik en trok hem mee naar boven. Ik plofte neer in bed en deed mijn jogging uit en mijn shirt en ging beter liggen. Harry deed hetzelfde en kwam naast me liggen. Ik begon met mijn vinger zijn vlinder tatoeage te volgen. 'Ik ben blij dat ik je heb leren kennen.' Fluisterde ik. 'Ik jou ook lieverd. ik hou van jou.' Ik slikte dat hadden we nog nooit gezegd. 'Ik hou ook van jou.' Zei ik en keek hem aan. Hij glimlachte en kuste me. 'Slaapwel my love.' Zei ik en ging beter liggen. 'Jij ook mijn engel.' zei hij.
Je kon niets doen als je verliefd werd op iemand. Maar Niall bleef toch in mijn hart voor altijd. Ook al is hij die mooie ster aan de hemel en ik heb iemand anders. Niall heeft een stuk en Harry heeft het andere stuk. En niet te vergeten Thoma die ook een stuk van mijn hart heeft veroverd.
The end.
Reageer (3)
Prachtig!!
8 jaar geledenOh, wat een mooi verhaal! Shit zeg, ik ben er niet echt goed van! Het is zo mooi geschreven, ook zo geloofwaardig! Je mag hier echt trots op zijn!
8 jaar geledenIk vind dit verhaal echt leuk en mooi (:
Kudo! (Ook al lees ik het een jaar te laat )
xxx
Heel erg mooi
8 jaar geleden