Walk on something red
Iemand heeft zijn abo ingetrokken!! Dat vind ik toch wel erg, dat betekend dat ik niet goed schrijf. Diegene, wil die even zeggen waarom? Ik bedoel. Ja, zeg even waarom. Want ehh...
Vind de rest het nog wel goed het verhaal? Zet ff neer.
9 reacties is verder...
Nieuwe titel!!! Jeahh,, wat vinden jullie ervan?
Hij kijkt Susan aan. Ze steekt tevreden haar hand uit.
'Heej' zegt ze, net alsof ze gek is en niet weet dat hij boos is.
'Hoe heet je?' vraagt ze,
'Roy' snauwt hij haar af, Susan kijkt naar haar hand die nog steeds uitgestoken staat.
'Wat doe je hier?' vraag ik, alsof ik niet weet dat hij me aan het opwachten is. Hij doet een stap naar me toe om me vast te pakken, maar Susan komt in actie
'Ik ben Susanne, maar ik heb een bijnaam voor je bedacht die alleen jij mag zeggen. Leuk toch!' ze pakt zijn hand en schudt hem dan zelf maar met een grote glimlach. Hij slaat haar hand weg. Zijn vrienden komen er ook bij staan, ze fluisteren iets in zijn oor.
'Roy,' begin ik dan maar uiteindelijk 'Wie was dat gister? Ken jij diegene? Diegene praatte tegen je toen wij weg reden' hij schudt zijn hoofd.
'Gaat jouw dat wat aan? Mijn conecties hoef jij niet te weten'
'Roy, dus je kent diegene wel?' vraag ik, maar hij geeft er geen antwoord op
'Ga je vanavond wel mee?' vraagt Roy, met een pijnlijk gezicht kijk in naar Susan.
'Wat kijk je nou trut! Je kan toch wel zelf beslissen?' weer wil hij me vast pakken,
'Suusling, hoe vind je die?' zegt Susanne met wiebelende wenkbrauwen. Hij kijkt haar boos aan.
'Jij, jij gaat mee!' zegt hij en pakt haar vast. Mijn hersennen werken te sloom om zo'n snelle reactie als Susan te hebben dus heeft hij haar arm wel. Ik bijt op mijn lip. Ik zucht, om dit zo toe te geven moeten. Dan doe ik wat elke Serena had gedaan, Ik pak de arm waarmee Roy Susan vast heeft en begin eraan te trekken, te draaien, ik schud arm zo verre ik kan door elkaar heen.
'Serena' sist Susan die de pijn ook voelt.
'Sorry' fluister ik, maar ga toch door hij moet gewoon los laten. Roy maakt een beweging met zijn arm waardoor ik in de sneeuw val, nat. Ik vecht tegen mijn tranen terwijl Susan vecht tegen het gevoel dat "verslagen" heet.
'Serena!' hoor ik ineens een schreeuw. Ik kijk om me heen, het is Susan. Haar ogen staan woedend en een paar andere vrienden hebben haar nu ook vast. Hopeloos sta ik toe te kijken, huilend. Susan is boos, en het liefst had ik haar niet zo gezien, en het liefst had ik gewild dat niemand van de toeschouwers het had gezien. Maar ja. Op een een of andere manier heeft Susan haar arm los gekregen en ben ik aan het wegrennen, Susanne rent de andere kant op naar haar huis. Ik ren naar de mijne. Meteen ren ik naar boven. Mijn telefoon rinkelt, net alsof iemand wist dat ik mijn kamer in liep.
'Hallo?' zeg ik, omdat het nummer dus onbekend is. Er antwoord niemand en er is gepiep. Ik haal mijn schouders op, vast verkeerd nummer want ik hoorde niets. Ik toets het nummer van Taylor in, net dan gaat mijn telefoon weer op
'Heej!' roep ik,
'Ik heb super nieuws!' zegt Taylor opgewonden
'Watte?'
'Wij, jij en ik gaan over de rode loper morgen!'
'MORGEN! RODE LOPER!!' Schreeuw ik uit, 'Mag ik dan eigenlijk wel mee?'
'Ja tuurlijk!' ik straal, en Molly staat grijnsend in de deuropening met een jurkje en schoenen in haar hand. Mijn mond gaat open.
'Dan haal ik je morgen om zeven uur op' zegt hij. Ik glimlach
'Tot dan!'
'Doei'
'Molly! O mijn god hoe wist je dit?'
'Amanda, Taylor had haar gebeld' ik trek het jurkje uit haar handen en trek het aan. Ik draai een rondje.
Taylor pakt mijn hand en stapt in de limo.
'Taylor ik ben zo zenuwachtig!'
'Waarvoor?'
'Met al die fotograven en.. En' hij legt zijn vinger op mijn lip
'Jij bent mooi genoeg. En je hoeft alleen maar te lachen. En als je nog iets moet weten vertel ik het wel' zegt hij kalm. Ja, dit zijn zijn dagelijkse -of best wel vaak- belevenissen. Met knikkende knieen kijk ik naar buiten
'Ik ben zo blij dat ik je weer zie' zeg ik en hij kust me lang en vol emoties. Ik glimlach en zoen hem dan weer. Na een tijdje horen we getik op het glas, de chauffeur. Taylor kijkt op en gaat rechtop zitten, hij slaat een arm om me heen en geeft me een kus op mijn wang. De limo stopt en Taylor pakt mijn hand en stapt uit. Ik volg hem. Als ik op de rode loper -aaaah!!!- sta wordt ik verblind door de flitsen. Taylor heeft zich stevig tegen me aan gedrukt
'Lachen' fluistert hij met een glimlach op zijn mond, ik lach maar wat. We lopen een paar meter naar voren en weer staan we stil om te lachen. Veel meisjes schreeuwen als ze Taylor zien en Taylor rent soms langs de meisjes met zijn hand zodat ze die kunnen aanraken dat vinden ze blijkbaar nogal wat. Hij grijnst en slaat zijn arm weer om me heen.
'Taylor! Taylor!' roept een cameraploeg, we lopen ernaar toe.
'Lachen' fluistert hij onderweg nog.
'Taylor wil je bevestigen dat het uit is met Taylor Swift?' vraagt een journalist met zijn blik op mij. Taylor knikt en wrijft met zijn hand over mijn arm.
'Ja' hij wil zich omdraaien
'Taylor wat is de naam van haar?'
'Serena' antwoordt hij
'Heb je een goede band met iedereen van Twilight? Zien we jouw gezicht veel in.. Ehm. Eclipse?'
'Ja een hele goede band. Met iedereen kan ik opschieten en er worden veel grapjes gemaakt' zegt Taylor alsof hij de tekst van te voren in zijn hoofd heeft geleerd, 'Ja, minder als in New Moon maar nog steeds veel hoor!' zegt hij lachend. Dan loopt hij weer verder. We staan naast Selena Gomez, een ex denk ik dan van Taylor. De sfeer tussen die twee is anders. Maar ik trek me er niets van aan en lach met mijn nepste lach ooit. Taylor geeft me voor de foto een kus in mijn nek en lacht daarna weer. Selena's gezicht kan ik niet meer zien. Ik kijk om me heen, flitsen, beroemdheiden, flitsen. Kortom; ik kijk mijn ogen uit! We lopen verder, daar staan een paar mensen van de Twilight cast, Robert, Kellan, Kristen, Dakota, Ashley, Jackson en Nikki. Taylor gaat er bij staan en ik blijf even verderop staan en lach maar in een paar camera's.
'Seer' roept Taylor en hij wenkt me, ik ga naast hem staan. Dakota staat naast me, ze giechelt.
'Hoe vind je het?' vraagt ze onder haar lach door,
'Spannend vooral' ze grijnst en trekt een gek gezicht voor de camera's, ik zie dat Taylor dat ook doet en doe dat dan ook maar snel. Na een tijdje lopen Taylor en ik weer verder. Ik zie dat Robert net doet alsof hij Kristen gaat bijten en Kristen kijkt angstig. Ik lach erom. Taylor Swift komt naast ons staan, alweer een ex van Taylor.
Reageer (6)
ex hier
1 decennium geledenex daar
lalalala
deze reactie is nutteloos
snel verder