Foto bij **7

Sacha Barends

Ik leg wat geld op het bonnetje en loop dan Fleur achterna. Als we van het terasje aflopen zijn we binnen twee stsppen op het strand. Ik besluit om juist de andere kant op te lopen dan waar ik dacht dat ik de jongens had gezien. Na eindelijk 2 lege bedjes naast elkaar gevonden te hebben gaan ik en Fleur erop liggen. Naast ons ligt een vrouw op haar buik met haar bikini los te zonnen. Ik trek als eerst mijn hemdje uit, en mijn basic bikini komt tevoor schijn. Gewoon een zwarte. Daarna trek ik mijn rok uit en zet mijn zonnerbil op en begin mezelf in te smeren. Fleur doet haar jurkje ook uit en haar strapless bikini komt tevoorschijn. Er zit een vrolijke bloemenprint op. Uit mijn tas haal ik een boek dat ik wilde lezen en begin ermee.

Ik heb ondertussen net het 2e hoofdstuk gelezen als ik opeens mijn naam hoor. 'Sacha Fleur!' Hoor ik van de rechterkant komen. Ik kijk op en merk dat Fleur dat ook doet en ja hoor, daar zal je ze hebben. Samuel, Cassius lopen voorop. Daarachter lopen Dioni, Kaj en Jai te klieren met elkaar. Ik zucht en focus me weer op mijn boek, laat ze maar lekker met Fleur, ik had hier totaal geen zin in. 'Jullie ook hier?' Hoor ik Samuel zijn opgewekte stem. Ik probeer ze te negeren, maar als ze mijn benen weg duwen en Dioni en Kaj bij mij op het bedje gaan zitten, leg ik mijn boek toch maar even weg. Fleur is al helemaal aan het lachen met Samuel en Cassius. Zie je wel denk ik bij mezelf, Samuel voelt niks voor me, hij voelt niks bij iemand, het enige wat hi wil is zoals elke jongen, meisjes fixen en dan naar het volgende meisje gaan. 'Wat ben jij saai zeg' Dioni geeft een duw tegen mijn schouders. Ik zucht diep. 'Laat haar maar' Fleur nam het voor me op en zorgde dat zij en de jongens naar de zee gingen zwemmen. Ik ging weer liggen en pakte mijn boek weer, eindelijk rust, ookal was het jammer genoeg zonder Fleur.

Het politie bureau, ik was al bang als ik er langs liep of als ik een politie auto zag en nu werd ik door 2 boze agenten naar binnen gebracht. Mensen die binnen waren keken me boos aan, waardoor ik me nog erger ging voelen. Het ergste van allemaal wist ik niet eens wat ik hier deed. Ik werd naar een kamer gebracht waar een tafel met aan de ene kant 2 stoelen en aan de andere kant 1. Ik werd op een van de 2 stoelen aan de ene kant gezet, vervolgens verdwenen de twee agenten en was er eindelijk stilte. Maar deze stilte was van korte duur. Er kwam een andere agent binnen, maar deze zag er nog enger uit, strenger echt alles. Hij ging tegenover me zitten. 'Je weet dat we dit niet kunnen toleren, en dat we zo je ouders gaan bellen.' Ik slikte, ik snapte het niet wat had ik gedaan? 'We hebben veel winkeldiefstallen gehad, maar niet zoveel op 13 jarige leeftijd, waarom deed jij het?' Mijn wenkbrouwen schoten omhoog. Ik winkeldiefstal? Nooit. 'Nou?' De agent keek me streng aan, maar ik wist echt niet wat ik moest zeggen. 'Ik heb het niet gedaan' zei ik zachtjes. De agent begon te lachen. 'Oh nee?' Hij haalde een laptop tevoorschijn en zette hem zo neer dat we beide het beeldscherm konden zien. 'Wat is dit dan?' Hij drukte op de spatiebalk en de video begon te lopen. Je zag iemand met mijn kleding aan, alleen hat ze een muts op. Ze keek schtig om zich heen, pakte wat kleding en liep in het pashokje. Na een tijdje kwam ze eruit en liep uit de winkel waar het alarm af ging en daarna zette ze het op het rennen. Ze bewoog presies zoals mij. Mijn mond viel open. De agent klapte de laptop dicht. 'Volgensmij zie ik het goed en ben jij dat?' Ik haal mijn schouders op. 'Geloof me, ik zou dat nooit doen!' De agent schud zijn hoofd. 'Jaja dat zeggen ze allemaal'

Mijn boek word uit mijn handen getrokken en ik voel dat 6 paar handen me optillen en beginnen te rennen. Meteen begin ik te gillen en zie een paar mensen me gergerd aan kijken maar ik trek me er op dit moment niks van aan. Eindelijk laten de handen me los. 'Dank' Ik stop met praten wanneer ik het koude water voel en ik in het water plons. Als ik boven kom hoor ik ze lachen. Dit vraagt om een terug pak. Ik begin wilt om me heen te spetteren totdat 2 handen me vastpakken en me uit het water probeert te trekken. Ik probeer me te verzetten, maar het enige wat ik veroorzaak is dat degene die me vast houd uit evenwicht breng, waardoor ik zelf ook omval. Ik val zo op Samuel en kijk hem aan. Ik voelde het weer, en hij blijkbaar ook, hij kwam dichterbij en duwde zijn lippen op de mijne. Om ons heen hoorde je allemaal gejoel. Toen ik stopte met de kus kwam de realiteit als een steen in mijn gezicht. Fack dit had nooit mogen gebeuren.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen