Foto bij Epilogue: 60. Too Far, Too High

HOT AF

• Ashton POV •


Liedje bij dit hoofdstuk: Heaven - Beyoncé

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Shanx_x

    Wauw mooi verhaal. Echt geen woorden voor hoe jij schrijft

    9 jaar geleden
  • kaleidoscoop

    IK GA EVEN HUILEN WANT DIT EINDE KLOPT ZO ONTZETTEND GOED EN HOEWEL HET NIET IS WAT IK WIL IS HET VOOR NU WEL HET JUISTE EN BEN IK ZO BLIJ DAT DIT HET EINDE IS. OHHHHHH MAN.

    Het is natuurlijk niet hun einde, maar hier wel. Het is perfect zo. Beide weten ze dat ze niet zomaar verder kunnen waar ze gebleven waren en ze hebben elkaar net weer terug dus ze willen wel iets maar ze kunnen het niet forceren. God oh god.

    Bedankt voor dit geweldige verhaal, ik draaf helemaal door jfc. Dit verhaal was zo mooi vanaf begin tot het eind holy shit man.

    Bedankt <3

    9 jaar geleden
  • Monks

    Toen ik de epiloog zag kreeg ik serieus een hartaanval..
    Omg ik zit hier bijna te huilen dit is zó prachtig! Ik dacht eerst dat ze hun relatie echt zouden beëindigen, maar dan kon ik het niet droog houden. Het is echt zo zo zo mooi geschreven! Ik moet gewoon bijna huilen!
    En ik ben zo blij dat er nog een deel twee komt, want ik ben er zó benieuwd naar. Dit verhaal is één van m'n favorieten!

    9 jaar geleden
  • x_smileforme_x

    Mooie epiloog ;'-)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen