Hoofdstuk 16
Hier is de volgende...
“Jongens en meisjes, het is nu tijd voor de playbackshow” riep je door de microfoon tot een ouder het van je overnam. Als eerste kwamen er 5 meisjes van ongeveer 10 jaar, ze deden een liedje van K3, waarbij ze zelf een dansje hadden verzonnen. Verder kwamen er nog een paar jongens die probeerde te rappen, een groep meisjes die gewoon gingen dansen en dan waren er alleen nog de allerkleinste die ook een dansje moesten doen, maar wat uitliep in een drama. “Ga zo maar hoor” hoorde je ineens achter je. “O, hey, Valerie. Weet je zeker dat je het red verder? Ik heb alvast wat dingen opgeruimd hoor”. Ze knikte en stuurde je toen weg. Toch bleef je nog even kijken, want wat moest je tenslotte thuis doen? Je besloot Tom maar voor het eerst in een maand een sms’je te sturen. -Hey, ik kan niet wachten tot morgen..Xx- Snel klikte je op verzenden en stopte je mobiel weer weg. Je zag Valerie lachen en je wilde je omdraaien tot ze vroeg of je bij haar wilde komen. “Goed dat je hebt gezegd dat we niet aan privé-partijtjes doen”. Je lachte, “ik had daar dus ook helemaal geen zin in”. “Nog steeds niks terug van Tom?” vroeg ze lachend. Je schudde je hoofd, “ik denk dat ze me vergeten zijn”. “Nee hoor, ik kon juist niet wachten tot morgen” hoorde je ineens achter je. Snel draaide je je om en keek recht in de ogen van Tom. “Wat doe jij nou hier?” vroeg je verbaasd. “Dat zeg ik toch, ik kon niet wachten..en de rest ook niet”. Lachend kwamen Bill, Gustav en Georg ook tevoorschijn. Bill kwam naar jou en Tom en de anderen bleven eerst op een afstand staan. Je rende naar ze toe om ze een knuffel te geven. “Ga maar snel naar Bill en Tom” zei Georg, “ze wilden speciaal eerder weg”. Snel rende je naar Bill toe en gaf hem een stevige knuffel, daarna rende je naar Tom toe en vloog om zijn nek waardoor hij zijn evenwicht verloor en op de grond terecht kwam met jou op zijn schoot.
2 reacties.
Reageer (1)
Super!
1 decennium geledenzie ze al zitten
snel verder bitte
xX