Everything okay..?
I like lolly's too
Wie liked lolly's ook?
Haha sry maar ben melig
Reacties??
xxx Esmee
Justin pov:
Ik zie dat Sam op haar skateboard gaat zitten. 'Vieze klojo!!'sorry als ik klojo fout heb geschreven maar zou anders niet weten hoe je het schrijft roep ik keihard. 'Rustig Justin' zegt Sam snikkend. 'Hee ik zorg dat die vieze kakkerlakken met hun poten van je afblijven!''Justin rustig *snik* laat ze maar doen met mij wat ze *snik* willen *snik* als ze *snik* jou maar niet meer in elkaar trappen *snik*. Ik wist dat ze mij ook wou beschermen maar ik hou van haar en dit laat ik niet met haar gebeuren! Ik mag dan misschien wel helemaal in elkaar getrapt zijn maar van Sam blijven ze af.
Sam pov:
*blieb* dat was mijn ringtone. Ik besloot maar te kijken van wie het was. Het was te verwachten dat hij van Bart was en dat was ook zo. Hee Samantha ik zal maar zorgen dat die Justin snel verdwijnt uit je leven en anders reuineer ik zijn leven eens lekker, kom op vertel nou Dave is toch veel beter voor jou dan die vieze homo! Bart.'Justin ik ga naar huis fiets je mee?''Jaa tuurlijk!''okeej' Ik stapte op mijn nieuwe omafiets met het skateboard achterop. Ik begon snel te fietsen en Justin hield me niet bij. 'Sam wacht effe op mij!' schreeuwde hij hard maar ik kon niet stoppen als ik stopte werd ik misschien meegetrokken door Dave en dan... Ik wou er niet aan denken wat er dan zou gebeuren. 'Sam wacht nou even!' hoorde ik Justin roepen. Ik besloot maar te stoppen ook al was mijn huis al aan het einde van de straat. 'Okeej zo hard heb je nog nooit gefietst wat is er?' vroeg Justin. 'Niks waarom?'antwoorde ik snel. 'Sam ik weet dat er iets is is alles wel goed?''Jaa prima laten we nu maar fietsen we zijn al bijna bij mijn huis''Sam ik weet dat er iets is waarom vertel je het niet gewoon''laat me!'
reacties(A)
xxxx.
Reageer (7)
I like lolly's:$maar gaa veder
1 decennium geledenFoei Sam vertel het hem (
1 decennium geleden