Zakaria: 

Ik neem plaats tegenover Stefan Diamond een Amerikaanse zakenman. Zijn bedrijf genaamd Diamonds company staat op nummer 1. Ik reik mijn hand uit en hij neemt die stevig in ontvangst. Ik stel mezelf netjes voor en kom meteen ter zake. 'ik hoop dat u over mijn voorstel hebt nagedacht?' 'Ja dat heb ik zeker gedaan.' Antwoord hij koeltjes. 'Ik ben ervan overtuigd dat het veel geld zal opleveren.' Voegt hij eraan toe. Mijn hart maakt een sprongetje bij het horen van die woorden.

'Het zijn serieuze projecten meneer. Als we ze samen goed afronden zal het ons zeker veel geld opleveren.' De man knikt en kijkt me dan bedenkelijk aan. 'Je zal nog moeten wachten. Hierna heb ik nog een afspraak met The Ziani's en dan zal ik een keuze tussen jullie moeten maken. Daar ben je van op de hoogte nietwaar?' 'Ja alleen heb ik gedacht dat jullie al eerder deze dag een afspraak hebben gehad.' 'Nee hij heeft moeten afbellen vanwege omstandigheden.' 

'Nick we hebben meer security nodig.' Breng ik er kalm uit als ik me tegenover hem heb neergezet. 'Waarom?' Vraagt hij mij verbaasd. 'Ik voel me niet helemaal veilig.' Lieg ik. ' Je hebt een voorgevoel hé?' Zegt nick ineens. 'Wat bedoel je?' Vraag ik hem alsof ik van niks weet. 'Je doet altijd zo vreemd als je weet dat er iets staat te komen. Dus vertel?' Ik vertel nick alles en sta vervolgens op. Nick volgt mijn voorbeeld en samen verlaten we het gebouw. Op weg naar een vertrouwde bron.

'Zet jullie neer heren. Zouden jullie wat willen drinken?' Vraagt Jason mijn persoonlijke detective ons geduldig. 'Nee bedankt.' Zeggen we in koor. Nick haalt zijn handen nerveus door zijn haar en kijkt Jason ernstig aan. 'Wat is hier aan de hand?' Vraagt Jason ons verward. Ik wissel een blik met nick en haal een envelop uit mijn zakken. Ik overhandig Jason het envelop en blijf hem zwijgend aan kijken. 'We hebben hier duidelijk met criminelen te maken.' Zucht hij nadat hij de foto's heeft bekeken. 'Kun je ze opsporen Jason? Kijk meteen ook wat ze van haar willen.' Breng ik er serieus uit. De blik in mijn ogen word hard. 'Ze zullen hoe dan ook niet krijgen wat ze willen.' Zeg ik fel en kijk nick stilzwijgend aan. 'We zullen de oorlog met ze aangaan nietwaar?' Vraagt nick die mij door en door kent.

'Ik wil alle informatie morgen al hebben. Zorg ervoor dat je snel te werk gaat. We hebben geen tijd te verliezen.' Maak ik Jason duidelijk en wandel vervolgens naar de deur. 

Zelfverzekerd loop ik door de straten met nick aan mijn zij. Alle blikken die wellicht vrouwen mij toewerpen negeer ik en loop stevig door. Ik heb wel vaak genoeg met een gek te maken gehad die me bespringt. Altijd zijn het weer van die hopeloze vrouwen die aandacht tekort komen. Nick heeft er altijd om moeten lachen. Vaak werp ik hem dan een dodelijke blik toe. Maar diep van binnen moet ook ik ervan grinniken. 

'Wat gaan we nu doen?' Vraagt nick mij nieuwsgierig. 'We gaan de juiste wapens kopen.' Antwoord ik kort. Hij kijkt me verbaasd aan maar kiest er toch voor om te zwijgen. 

Rania:

Samen met sam bevind ik me nu in een winkel vol wapens. De man overhandigd me twee pistolen. Als ik een bekende stem achter me hoor draai ik me geschrokken om en kom oog in oog te staan met een verbaasde Zakaria.

Reageer (1)

  • Girlicious

    Alsof ik het wist!
    Leg hem alles uit Rania
    Of laat Sam zich verspreken!
    Zakaria heeft al een detective! En meer beveiliging!! Vertel....hem....ALLES!!!!
    NU!!!!!
    Ik dwing je om alles te vertellen Rania..

    Kudo!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen