Dell schrijft :Y)

Clemence POV;
Je besluit maar eens een wandeling te gaan maken.. Het is helemaal stil in huis en je word er bang van. Je trekt je jas aan en loopt de deur uit. Overal rond je heen zie je spelende kinderen, maar vooral supervéél verliefde koppeltjes. Je zucht. 'Had ik maar eens geluk in de liefde', denk je in jezelf. Je hebt geen idee waar je voeten je heen brengen, je loopt gewoon zonder na te denken door de straten. Opeens zie je dat je in de straat van Jennifer en Delphine bent. Je loopt zonder na te denken naar hun huis. Daar zie je Jean, Jennifer, Delphine en Liam staan. 'Hoii', zeg je als je bij hun bent. 'Owh Clemence, jij hier ook?'. 'Ja, ik verveelde me..', zeg je. 'Je kunt anders mee gaan zwemmen?..', stelt Delphine voor. 'Hmm.. Om op jullie gezoen te moeten staan kijken zeker? Nee dankje..'. 'Hé ik heb een idee!', roept Liam dan luid. 'Wat dan?', vraagt Jenn nieuwsgierig. 'M'n broer kan meegaan? Die is 1 jaartje ouder en nog wel best leuk..', stelt hij voor. 'Hmm.. Ok dan!', zegt je. Zo gaan jullie op weg naar het huis van Liam.

Reageer (3)

  • copyyourname

    Phine, wy moeten dringend es verder :L

    1 decennium geleden
  • TOMISHOT

    Verder <3

    1 decennium geleden
  • RoyalBlood

    whiiiiiiii !
    verder please het is echt maasz nice ^-^
    sorry dat het zo lang duurde tot ik ze gemaakt heb maar ik zat echt overvol met huiswerk en nog meer van die zever -_-'
    xXx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen