Jenn schrijft :Y)

Jennifer pov;
'Met Jenn,'.'Hey Jenn, met mij hierzo..Zouden Jean en jij met ons mee willen gaan zwemmen?'hoor je Delphine zeggen aan de andere kant v/d lijn.'Ik zal het eventjes aan 'm vragen,''Jean?Dell vraagt of we samen met haar en waarschijnlijk Liam willen zwemmen.'.'Coewl, voor mij is het goed beslis jij maar,'antwoord hij.'Dell? Ben je er nog?'.'Jup jup'.'Wanneer en waar spreken we af?'vraag je.'Binnen 40minuutjes bij ons thuis?'vraagt ze.'Is goed, tot straks,'.'Tot straks,'Je legt je gsm op het nachtkastje en kruipt uit bed.'Gedaan met bellen?'vraagt Jean met zijn hoofd vanachter de muur.Je knikt en loopt naar 'm toe.'Zullen we ons dan klaarmaken?'Hij knikt en geeft je een zoen.Na 40 minuten staan jullie allevier voor de deur van ons huis.Samen gaan jullie naar binnen..'Ik ga eventjes mijn bikini enzo halen,'zeg je.Dell volgt je en de twee jongens knikken.'Wat zijn jullie schattig!'zeg je.'Dankje,'zegt ze en glimlacht flauwtjes..



Delphine pov;
Eigenlijk ben je niet zo blij..Je zou zo graag in Jean zijn armen liggen ,maar dat gaat nu eenmaal niet,je hebt Liam en je zus is nu zo blij met Jean..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen