Dell schrijft :Y)

Delphine POV;
'Goeiemorgen schatt', hoor je vaag. Je gromt en neemt het eerste de eerste de beste knuffel vast en gooit hem naar het geluid. 'Aww', hoor je de stem weer zeggen. Je gromt opnieuw en drukt je kussen op je hoofd. Je voelt hoe iemand op je bed komt zitten. 'Ga weg!', schreeuw je. 'Wow, kalm aan..', zegt de stem zachtjes. Nu ben je het beu. Je wilt slapen! Je neemt je kussen en slaat op het hoofd van de persoon op je bed. 'Schat! Stop nou! Het is al 12 uur in de middag hoor!', lacht de stem, terwijl je nog altijd uit alle macht met het kussen aan het slaan bent. 'Wat?!', roep je en je stopt met slaan. Pas nu herken je de stem. Het is Liam! Je laat het kussen zakken en kijkt hem aan met een lachje op je gezicht. 'Sorry', breng je er al lachend uit. 'Ik heb soms wat last van ochtendhumeeur..' Liam lacht ook. 'Heb ik gemerkt. Maar het is niet erg hoor', zegt hij en hij geeft je een zoen op je mond. 'Nou, ga je nog eten of niet?', lacht hij daarna. 'Hoezo eten?' Liam haalt een plateau boven die op de grond stond. 'Ik heb deze morgen niet stilgezeten hoor', zegt hij, blij met het resultaat. 'Waaw Liam, dat had je echt niet hoeven doen hoor!' zeg je blij. Je geeft hem een knuffel. Nadat je ontbijt op is, trek je je kleren aan en doe je je make-up en je haar enzo. 'Liam? Zullen we vandaag eens gaan zwemmen?', vraag je als je terug beneden bent. 'Oeh ja super idee!', zegt hij. 'Mogen Jennifer en Jean dan ook wel mee?', vraag je met een pruillipje. 'Tuurlijk', antwoord Liam lachend. 'Okay, ik ga ze direct bellen!', zeg je blij.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen