Jenn schrijft :Y)

Jennifer pov;
Hand in hand lopen jullie naar het meertje een paar straten verder.'Mag ik je iets vragen?'vraag je.'Zeker,'antwoord hij en kijkt me aan.'Doe je dit met al je `vriendinnetjes´?'Hij schud zijn hoofd.'Alleen met jouw liefste schat,'zegt hij en drukt een kus op mijn hand.Je glimlacht en samen lopen jullie verder.Als jullie aankomen gooit hij de handdoek op het gras neemt je op zoals een getrouwt stelletje en loopt met je recht het water in.'Kouuuudddd!'schreeuw je zachtjes en lacht.'Valt best mee,'zegt hij en lacht ook.Je spat hem nat en zwemt een stukje verder.'Zo..een beetje van me wegzwemmen he?'.'Je knikt en zwemt verder weg als je ziet dat hij achter je aan komt zwemmen.Na een paar slagen heeft hij je vast.'Nu heb ik je,'zegt hij.'Moet ik nu bang zijn?'vraag je onschuldig.'Héél bang,'Je lacht en slaat je benen over zijn heupen.'Ik pak je wel nog een keertje,'zegt hij en samen drijven jullie zo nog wat in het water.'Ik heb het koud,'zeg je na een tijdje.'Kom,'zegt hij en neemt je hand.Samen lopen jullie het gras terug op en hij slaat de handdoek over je heen.'En jij?'vraag je en opent je handdoek een beetje als teken dat hij erbij moet komen.Zo staan jullie daar eventjes in elkaars armen met een handdoek rond jullie gewikkeld.'Zullen we naar mijn huis gaan?'vraagt hij.Je knikt instemmend en samen lopen jullie terug naar huize Maunier.


Clemence pov;
Je word wakker door de felle zonnestralen die in je kamer schijnen.'Verdomme die stomme gordijnen vergeten dichtdoen,'mompel je tegen jezelf.Je staat met veel moeite op en je gaat snel eventjes kijken of die twee tortelduifjes al wakker zijn..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen