Dell schrijft :Y)

Liam POV;
Je voelt 2 zachte lippen op de jouwe drukken. Langzaam open je je ogen en je kijkt recht in de ogen van Dell. 'Wat..Wat is er?', vraag je slaperig. 'Ik kan niet slapen..', zucht ze. 'Ga iets drinken dan? En laat mij vooral slapen', zeg je knorrig. 'Hoho, heeft iemand hier een ochtendhumeur?', lacht ze. 'correctie; NACHThumeur!', lach je mee. Ze lacht en kijkt diep in je ogen. 'Ga je mee naar beneden iets te drinken halen? Ik durf niet alleen..' Ohh wat is ze toch schattig, denk je in jezelf. 'Nou.. Dat weetik toch niet zo hoor..', zeg je plagerig. Ze drukt haar lippen op de jouwe. 'Alsje.. blieft.. Dan.. krijg.. je.. nog.. meer.. zoentjes..', zegt ze tussen het zoenen door. 'Nou.. Das al beter..', zeg je. 'Wat wil je nog meer dan?' Je gaat diep nadenken. 'Dat je morgen ook blijft slapen..', zeg je met het onschuldigste gezicht dat je maar kan inbeelden. 'Hmmm.. Okay!', zegt ze blij. 'Kom nu maar mee naar beneden, jij!', zegt ze opgewekt en ze trekt je uit bed. Samen lopen jullie naar beneden, waar jullie wat drinken. 'Liam?', hoor je haar opeens vragen. 'Euhm. Jhaa?', antwoord je. 'Ik heb een vraagje..'. 'Nou, vraag maar'. 'Hoe graag zie je mij, als je het moet uitdrukken in woorden?', vraagt ze dan. Wat een vraag.. 'euhm.. weet ik veel..', antwoord je dan maar. 'Nee Liam, echt, ik wil het weten!', zegt ze. 'Eerlijk?' 'Eerlijk', antwoord ze. 'Ik hou van jou, van hier tot aan de zon en terug' Je ziet haar gezicht opklaren. 'Maar dat is nog niet alles! Dan ook nog een helemaal naar een ander universum dat nog niet eens is ontdekt en terug! en zelfs dat drukt nog niet uit hoe verschrikkelijk veel ik van je hou. 'Ohhh', hoor je. En dan voel je twee lippen op de jouwe. na nog wat gedronken te hebben, gaan jullie weer naar boven. Ze ligt dicht tegen je aan. 'Ik hou van je, Liam Vallois', fluistert ze in je oor. 'Ik ook van jou, Delphine Ringoir'. Daarna val je terug in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen