Delphine schrijft :Y)

Liam POV;
Delphine heeft hier net een superlange liefdesverklaring staan doen. Nuja, zitten doen. Je bent echt doodverlieft op d'r. 'Blijf je anders slapen?..', vraag je onschuldig. Ze lacht. 'Tuurlijk', zegt ze senl en ze knuffelt je zo hard, dat je naar achter valt in de zetel. Ze gaat op je liggen en begint je zoentjes te geven op je mond. Je zoent terug. 'Wow wow, kalm aan joh.. Als jullie willen vrijen, doe dat dan lekker boven op je kamer!', hoor je iemand zeggen. Snel gaat Delphine van je af. Alletwee liggen jullie plat van het lachen. Je staat op om te kijken wie het is en je ziet je broer Jamie naast de zetel staan. 'Zo.. Jullie zijn samen zie ik?..', zegt hij nieuwgierig. 'Zeg, dat zijn je zaken niet, broertje!', lach je, terwijl je Dell's hand vastneemt en d'r meeneemt de trap op, naar boven. 'Veel plezier daarboven!', roept je broer jullie nog na. Je lacht en samen met Delphine ga je je kamer binnen. Terwijl je de deur sluit, gaat ze op bed liggen. Je stapt naar haar toe en gaat op haar liggen. Je begint haar te zoenen en ze zoent terug. Stilletjes aan verandert de zoen in een tongzoen. Zachtjes ga je met je hand onder d'r t-shirt, steeds meer naar boven. Ook zij gaat met haar handen onder je t-shirt, maar zij doet hem al direct uit en gooit hem op de grond. Ook jij doet nu haar t-shirt uit en gooit hem door de kamer. Even later liggen jullie alletwee nog in jullie ondergoed op bed. 'Liam?? Ik kom even binnen hea..', hoor je je moeder zeggen. 'Shit', fluistert Delhine luid. De deur gaat open en jullie kunnen nog snel onder het laken gaan liggen. 'Oh.. Blijft Delphine ook slapen?'. Je knikt snel. Kun je dat de volgende keer wel even zeggen? en euhm.. Jullie gebruiken toch wel de condoom??', vraagt ze. Je ziet hoe Delphine zich moet inhouden van lachen. 'Mam! We zijn allebei nog maagd hoor. Wees gerust'. 'jaja, maar voor hoelang?', antwoord ze. 'Ma! Ga nou maar gewoon!', zeg je al lachend. De deur slaat dicht en Delphine begint superluid te lachen. 'Zullen we dan maar beter gewoon gaan slapen?', zegt ze nadat ze uitgelachen is. je lacht. 'Ja, dat lijkt me het beste' Je geeft haar nog een zoen op haar mond, slaat je armen om haar heen en samen vallen jullie in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen