Jenn schrijft :Y)

Jennifer pov;
je wrijft zachtjes in Jean's haar terwijl je rustig verder kijkt naar de film.'Vind je het goed als je samen bij mij in bed slaapt?'vraagt hij.Je ogen worden groot.'Samen met Jean in één bed daar had je vroeger alleen maar van kunnen dromen,'je knikt zachtjes.'Jenn?'hoor je nog een keertje.'Ohh ja hoor,'zei je snel vergetend dat hij je niet kan zien knikken.Hij kruipt nog wat dichter tegen je aan en samen kijken jullie verder.Als de film gedaan is besluiten jullie om naar boven te gaan.'Ik heb niks om aan te trekken,'.'Maakt niet uit je kan vast wat van mijn zus lenen.Je knikt en vraagt Clemence of je wat kan lenen.'Sexyy,'zegt Jean terwijl hij je kietelt in je zij.'Dat kietelt!'zeg je en lacht.'Ohjaa?' je ziet hem grijnzen en snel pak je een kussen en slaat het ding op z'n kop.'En dat doet pijn,'zegt hij 'fake' triest.'Ik wil nu een kusje op mijn hoofd,'Je lacht en loopt naar 'm toe.Snel geef je een kusje en probeert weg te lopen ,maar het is te laat..Hij heeft je al vast en kietelt je verschrikkelijk hard,Je proest het uit.'Genade!!'schreeuw je.'Ik..Doe echt..ALLES..voor je!'schreeuw je in stukjes.'Echt alles?'Je knikt.'Zolang je maar stopt,'Hij knikt en laat je los.'.'Ga samen met mij deze nacht om stipt 12 uur gaan zwemmen in het meer,'zegt hij en glimlacht lief.Je knikt en geeft hem een zoen op zijn mond.'Jean Baptiste Maunier..Ik hou echt sùper veel van je,'zeg je en laat je hoofd rusten op zijn schouder.'En ik ook van jouw liefste schat,'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen