Jenn schrijft :Y)

Clemence pov;
'Clemence doe eventjes die deur open,'hoor je Jean zeggen.'Jaja ik kom al,'mompel je.Je loopt naar de deur en doet hem open.'Eindelijk,'lacht hij en komt met een doos in zijn handen binnen.'Jenn komt nog achter ze is eventjes wat dingen uit de auto halen,'er verschijnt een glimlach op je gezicht.'Je zei niet dat ze zou meekomen!Sinds wanneer is ze uit het ziekenhuis?..Zijn jullie een stelletje?'.'Nee dat heb ik niet verteld het spijt me,ze is sinds vandaag uit het ziekenhuis en jawel we zijn een stelletje,'beantwoord hij mijn vragen.'Het spijt me,maar je weet toch dat ik hartstikke nieuwschierig ben,'hij lacht en knikt.'Zeker,'.'Stoor ik?'hoor je achter je zeggen.Je draait je om en bekijkt Jenn eens goed.'He meid!Hoe gaat het met je?'.'Super!metjouw?'.'ook,dankje..Proficiat btw,'zeg je en knipoogt.Je ziet hoe ze helemaal rood word en lacht.'Blijf je slapen?'vraag je.'Ik denk niet dat..'.'Ja dat zou geweldig zijn,'onderbreekt Jean d'r.'Ik weet niet..'.'Ahh alsjeblieeeft?'smeekt Jean.Ze glimlacht en knikt.'Okay dan,'Jean glimlacht en geeft haar een dikke knuffel.'Ik hou van je,'zegt hij.'Ik ook van jouw,'

Reageer (1)

  • RoyalBlood

    ahn zo lieeeef <3
    verder please !
    I just love it (voelt een zware verslaving opkomen aan deze serie)
    xXx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen