Dell schrijft :Y)

Jennifer POV;
'Wil jij het laatste stukje?' Je schudt je hoofd en ziet hoe hij het stukje brood naar binnen werkt. Je lacht. 'Wat lach je nou?', vraagt hij met een superschattig gezicht. 'Nee niets .. Gewoon.. Ik bedacht net dat ik twee weken geleden nog alleen maar van jou kon dromen, en dat je nu gewoon naast mij in m'n ziekenhuis bed ligt. Jean lacht ook. 'Nja.. Maar ik ben echt blij dat ik hier ben. Door jou voel ik me gelukkig', zegt hij en drukt een zoen op je wang. 'Ohh je doet me blozen man!', lach je terwijl je probeert niet meer te blozen. Wat dus mislukt. 'Je bent schattig als je bloost, weet je?' Je voelt hoe er nog meer bloed naar je wangen stijgt. een stil 'Dankje' is het enige wat je er nog uit kan krijgen. Hij slaat je armen om je heen en vrijft zachtjes met z'n duim heen en weer over je arm. Je voelt hoe hij z'n lippen op de jouwe drukt. 'Oh god, laat dit moment alsjeblieft voor altijd duren!', bid je hoopvol. 'Zo.. Gezellig is het hier', hoor je opeens een bekende stem zeggen. Je schrikt op en kijkt wie er staat. 'Delphine!', roep je blij. Je springt uit bed maar valt dan weer door je benen. 'Wow, Jennifer! Kalm aan joh!', lacht Delphine. Ze komt naar je toe en helpt je terug in bed. Jean slaat al direct z'n arm weer om je heen. 'Hoe zit het nu tussen jou en Liam?', vraag je met een brede glimlach. 'Hoezo?',antwoord Delphine. 'Nou, ik hoorde van Liam dat hij echt smoorverliefd op je is..' Delphine haar gezicht klaart op. 'Echt?!', zegt ze blij. 'Tuurlijk! Helemaal', antwoord je. 'Nouja, om op je vraag te antwoorden, het zit wel goed tussen ons..', zegt ze vaag. 'Komaan zusje niet zo mysterieus! Vertel es tegen je aller, aller, allerliefste zusje' Ze lacht. 'Euhm.. nja.. Gister hebben we gezoent..' 'Oehhh', zeg je hyperactief en je klapt in je handen van blijdschap. 'Maar daarna zei ik dat ik naar de wc moest en ben ik weg gegaan..', voegt ze er beschaamd aan toe. 'ZUS! Hoe kun je? Waarom deed je dat nou weer?!', roep je verontwaardigt. 'Nou.. ik was bang. Het is al heel m'n leven m'n beste vriend en ik was bang dat als het over zou zijn, ik hem helemaal kwijt zou zijn..' Je begrijpt het wel.. 'Maar zus.. Je ziet hem graag, en da's al wat telt. Wat er gebeurt als het over is, zijn zorgen voor later. Ga naar hem toe en vertel hem hoe je je voelt en waarom je wegging. Hij begrijpt je vast wel', zeg je geruststellend. 'Ok, zal ik doen, bedankt zus', zegt ze en geeft je een knuffel. 'Ik ga maar eens.. Ik moet naar Liam he..'zegt ze als ze je loslaat. 'Okay is goed', zeg je met een knipoog. 'Veel plezier!', voeg je er al lachend nog aan toe. 'Haha dankje', antwoord ze. Net als Delphine de klink vastheeft, word er op de deur geklopt. 'Ik laat 'm wel binnen', zegt Delphine. Je hoort de deur opengaan. 'Oh Liam.. Kom binnen..', hoor je Delphine zeggen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen