Jenn schrijft :Y)

Jean pov;
'Je liet me best schrikken,'zeg je als ze weg zijn.Ze kijkt op en vraagt wat je bedoelt.'Toen je daar zo lag..Bleekjes op de grond en iedereen bleef maar paniekeren,'zeg je stilletjes.'Spijt me,'Je schud je hoofd en gaat naast d'r zitten.'Wat denk je ervan om samen iets met me te gaan doen als je hier buiten mag?'.Je ziet een kleine glimlach op d'r mond verschijnen.'Klinkt goed,'zegt ze en schuift en stukje op.'Kom je naast me liggen?'vraagt ze stilletjes.zonder een woord te zeggen ga je naast d'r liggen en wrijft wat door d'r haren.Zachtjes sluit je je ogen..'Ik wil niet alleen slapen deze nacht,'zegt ze stilletjes.Je opent je ogen en kijkt d'r aan.'Ik wil best bij je blijven,'.Ze knikt zonder haar ogen te openen.'Dankje,'hoor je d'r nog heel zachtjes fluisteren.Je drukt haar stevig tegen je aan.'Ze is anders dan andere meisjes,' denk je bij jezelf.


Jennifer pov;
Zachtjes open je je ogen en voelt 2 armen om je heen.Je kijkt naast je en glimlacht.Het is net alsof een heleboel vlindertjes aan het rondfladderen zijn in je maag ,maar die verdwijnen snel als je het geklop op de deur hoort en een verpleegster met een plateau eten voor je neus komt staan.Je slaakt een zucht en neemt de plateau aan.'Dankje,' ze knikt en zet een 'fake glimlachje' op.'Kan het niet ietsje subtieler?'denk je in jezelf.Je voelt Jean bewegen en ziet hem in z'n ogen wrijven.'Goeiemorgen,'zegt hij stilletjes als hij je ziet.Je glimlacht en propt een stukje brood in je mond.'Lekker?'vraagt hij.Je trekt een vies gezicht.'Wacht,'zegt hij en springt uit bed.'Ben zo terug,'zegt hij.Je knikt en doet de plateau weer dicht.Een 20tal minuutjes later is hij daar weer met 2 zakken vol boterkoeken en 1 fles fruitsap met 2 glazen.Je likt met je tong over je lippen en kijkt hem hongerig aan.'Jij krijgt ook hoor,'zegt hij en geeft me een zoen op m'n wang.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen