Dell schrijft :Y)

- tijdsprong: de volgende dag -
Jennifer POV;
Traagjes speel je het laatste stukje brood dat op je plateau ligt naar binnen. 'ziekenhuiseten', zucht je. 'Niet te vreten'. Er komt een verpleegster binnen. 'Zo.. heeft het je gesmaakt?', vraagt ze vriendelijk. 'Ja hoor', lieg je. De verpleegster glimlacht en neemt je plateau op. Ze kijkt nog eens om terwijl ze je kamer uit stapt, maar even later hoor je de deur met een plof dichtslaan. 'Oef, die is ook weg', denk je in jezelf. Je zucht. 'Lang leve de verveling', zeg je zachtjes tegen jezelf. Je besluit nog maar wat te gaan slapen.. veel meer heb je hier toch niet te doen. Je trekt de lakens over je heen en al snel lig je in een diepe slaap.


Delphine POV;
'Sssst!', fluister je. Op jullie tenen sluipen jullie door de kamer van Jennifer en allemaal gaan jullie rond haar bed staan. 'Drie..Twee..Een..' 'SURPRISE!!', klinkt het luid. Jennifer schrikt wakker. 'Wa..wat doen jullie hier?', vraagt ze nog half slapend. 'Je bezoeken, wat anders', glimlacht Jean. Hij stapt naar je zusje toe en geeft haar een superdikke knuffel. 'Euhm jha.. we zullen jullie maar alleen laten..', zeg je en geeft Liam -die niet snapt waarom- een stomp in z'n zij. Je trekt hem mee naar de gang. Jullie lachen. Terwijl het lachen kijkt Liam je ineens strak in je ogen aan. Hij glimlacht lief en jij glimlacht terug. Je hoofd komt steeds dichter bij dat van hem. Je doet je armen rond zijn nek als teken dat het goed is. Je voelt zijn zachte lippen op de jouwe gedrukt. Dit gevoel is om nooit te vergeten. Je voelt hoe zijn tong langs je lippen streelt. Je opent je mond en voelt zijn tong tegen de jouwe. Even later haal je je lippen van de zijne. Je glimlacht en geeft hem een knuffel. 'Euhm. Ik moet naar de wc..', zeg je een beetje stilletje. Langzaam sta je op en loopt naar de wc..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen