Jenn schrijft :Y)

Delphine pov;
Aan de ene kant ben je superblij voor je zusje ,maar aan de andere kant ook weer niet.Jij wilt graag Jean bij je hebben en niemand anders ,behalve Liam dan.'Eten,'hoor je vanuit de keuken roepen.Samen lopen jullie de keuken binnen.'Hoe was je dag Jenn?'vraagt je ma.'Super,'zegt ze met een 'big smile' en neemt een bord aan.Na het eten gaan jullie beiden apart jullie kamer in. Er rolt een traan over je wang heen maar snel veeg je hem af.'Je moet blij zijn voor je zusje,'denk je bij jezelf.Snel trek je een la een je nachtkastje open en neemt een reep chocolade en de foto van Liam en jouw.Je neemt een hap van je reep chocolade en staart een beetje naar de foto.'Misschien moet ik Jean vergeten en Liam..' je zucht dat zou je nooit kunnen.Of misschien?Nee totaal niet.Als je reep op is ga je nog snel in de douche doet je pyjama aan en gaat slapen.


Volgende dag;

Jean pov;
Je loopt traagjes door de gangen en haalt je sleutel uit je zak.Je opent je lokker en plots hoor je allemaal getier en geschreeuw.'Bel een ambulance snel!'hoor je iemand roepen.Je kijkt verschrikt op en loopt naar de plaats waar het getier vandaan komt.Als je ziet wie het is word je helemaal bleek..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen