Delphine schrijft :Y)

Jean POV;
Je slaat de deur dicht. 'Is ze weg?', hoor je Clemence zeggen. Je ziet hoe een hoofd van achter de muur komt kijken. Je lacht en knikt. 'En, hoe was het?', vraagt ze met een grijns. 'Leuk..', zeg je terwijl je naar beneden kijkt. Je voelt hoe het bloed naar je wangen stijgt. 'Oeehh is m'n broertje daar aan het blozen?' Je kijkt haar aan en ze lacht. 'Dus.. vertel eens aan je allerliefste zusje wat er allemaal is gebeurt', zegt ze opgewekt terwijl ze je meesleurt naar de zetel. Je begint alles te vertellen, over het morsen, het praten, maar over die zoen op het einde hou je je mond maar. 'En meer is er niet gebeurt?', vraagt Clemence ongelovig. 'Nee, meer niet', zeg je vastberaden. 'àllerliefste broertje.. ik ben nu al heel lang je zusje en ken je vanbinnen en vanbuiten en zie heus wel wanneer je liegt', zegt ze met een knipoog. 'Dus vertel nou maar eerlijk.. wat is er nog gebeurt?'. Je zucht en vertelt nu het hele verhaal. 'Oehh Jeanke heeft gekust', plaagt Clemence. Je voelt hoe je knalrood word. 'Dus je bent verliefd op d'r?', vraagt ze. Je haalt je schouders op. 'Ik denk het..', fluister je bijna onhoorbaar.

Reageer (1)

  • RoyalBlood

    ohn das niet erg dat het zo lang duurde.
    Het is jullie vergeven ^-^
    Alsjeblieft ga vlug verder because I love it !!!
    xXx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen