Dell schrijft :Y)

Jennifer POV;
Hij vind je schattig als je bloost! Je voelt je helemaal warm worden vanbinnen. Je voelt hoe je nog meer begint te blozen en kijkt naar de grond. Hij duwt zachtjes je gezicht naar boven en kijkt recht in je ogen. Wat een prachige ogen heeftie toch. Z'n hoofd komt steeds dichterbij en jullie sluiten alletwee jullie ogen. Hij slaat zijn armen om je middel en jij legt je armen in z'n nek. Bijna zouden je lippen de zijne raken, bijna! *Drriiiiingg* Jullie schrikken alletwee en laten elkaar los. 'Jean! Ga jij de deur even openmaken?'hoor je een stem roepen vanuit de keuken is. Hij staat op en loopt naar de deur. 'Damn,'denk je in jezelf. 'bijna had ik hem gekust, bijna.. Maar het heeft niet mogen zijn.' Met een zucht laat je je in de zetel vallen. Je hoort de voordeur dichtslaan. 'Hey Jennifer!'hoor je achter je. 'Oh hoi Clémence', antwoord je terug. 'Ik laat jullie maar alleen', zegt ze met een knipoog. Jean geeft haar een por in haar zij en komt weer naast me zitten. We zien hoe Clémence de trap op gaat. 'Zo, waar zaten we?', lacht Jean. Je neem z'n handen en legt ze weer rond je middel en slaat ook je armen weer om z'n nek. 'Hier', zeg je terwijl je gezicht weer dichter bij het zijne komt. Je voelt iets trillen in je zak. Je schrikt op en laat Jean los. je haalt je gsm boven en leest het berichtje. 'Ohh ik moet naar huis..', zeg je teleurgestelt. 'Sorry', fluister je er nog stilletjes achteraan. 'Dat geeft toch niet, kun jij niets aan doen he', glimlacht hij. Je doet je jas aan en Jean brengt je naar de deur. 'Ik vond het fijn met je..', zegt hij en kijkt naar beneden. 'Ik ook', glimlach je. Je geeft hem een knuffel en wil daarna vertrekken. 'Wacht!', hoor je. Je draait je om en Jean drukt snel een kus op je lippen. Jullie blozen alletwee. 'Nou euhm.. Tot morgen?', zeg je stil. 'Ja tot morgen', antwoord hij. Je draait je om en hoort de deur dichtslaan..

Reageer (1)

  • RoyalBlood

    omg zo schattig !!!
    het is zo lief ^-^
    verder please, I love it
    xXx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen