Foto bij 59. Doubts

CAN'T. YOU'RE WELCOME

• Poppy POV •


Liedje bij dit hoofdstuk: XXX 88 - MØ ft. Diplo (sorry, ben nogal verslaafd aan dat liedje..)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • kaleidoscoop

    (en omg there's me AGAIN i am such a superstar)

    9 jaar geleden
  • kaleidoscoop

    Luister, even zonder grappen. Ze zijn echt in elkaar veranderd. Idk hoe je bedacht hebt om het zo te formuleren maar fuck hey wat heb je dat goed gedaan. Gewoon hoe Poppy haar hele leven in dit stuk beschrijft is een master piece, i am not kidding. Het was echt echt echt ziekgoed. Vond ik.

    (dat was raar oke)

    En ik lees alles wat je maakt, of het nu een nieuw verhaal is of one shots. Voor uitleg, lees hierboven hahahah.

    EN HOE GINGEN JE EXAMENS????

    9 jaar geleden
  • Monks

    Aaaw ik heb zo'n medelijden met Poppy. Hopelijk lukt het haar weer om haar carrière op te pakken :-).
    Voor mij ga je niet te snel of te langzaam. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt.
    One shots, song shots maakt me allemaal niet uit als jij het schrijft vind ik het helemaal top! :-)

    9 jaar geleden
  • Monks

    Weet je hoe toevallig dit is?! Ik luister op dit moment okk naar het nummer ahaha! Maar OKE nu ga ik lezen :-)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen