Foto bij Football

Dankje voor de reacties.

Als ik mijzelf aan de leraar voorstel zegt hij dat ik me mag gaan omkleden. Dus ik ga naar de kleedkamer en kleed me om. Als ik eruit kom zijn alles jongens al omgekleed. Vlug loop ik dan naar de groep toe.
‘Vandaag gaan we voetballen’ zegt de leraar enthousiast. ‘Jujj’ wordt er van alle kanten geropen. Was ik dan echt de enigste die dat niet echt zag zitten. ‘Ik zal twee mensen aanduiden die dan een groep mogen kiezen, Sam en Jacob.’ Zei hij. Ik keek naar voren waar ze stonden en ik denk dat mijn mond moet opgevallen zijn want Seth zei opeens: ‘straks begin je nog te kwijlen’. Beschaamd deed ik mijn mond toe. Maar wat wil je ze zijn allebei zo gespierd en mooi, vooral Jacob dan.

Dit zijn de groepen:

Sam: Paul,Seth,Andes,Cliff en Noah.
Jacob: Embry,Jared,Keith,Quil en Michael.


We beginnen te spelen, of ja de jongens toch. Ik bevind me vooral aan de zijkant. Ik sta een beetje weg te dromen als ik wordt meegetrokken door Sam. ‘En nu tegen die bal schoppen’ zegt hij lachend. Ik schop er tegen en hij belandt tegen het hoofd van Embry. Ik kijk geschrokken want het was redelijk hard (die schop). Ik ren naar hem toe om me te verontschuldigen, maar gelukkig had hij niets erg. Daar stopt de les dan ook. Het was namelijk tijd. Ik kleed me om en neem mijn lesrooster.
‘Nog twee lessen te gaan’ mompel ik in mijzelf. ‘Inderdaad’ hoor ik een stem naast me zeggen. Ik kijk op en zie…

Reageer (1)

  • YannaiWrites

    verdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.<3333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen