Jenn schrijft :Y)

Jennifer pov;
Samen lopen jullie naar zijn huis en onderweg praten jullie over school en jullie hobby's.Als jullie aankomen geeft hij je een rondleiding en toont hij zijn soort 'repetitiekamer'.'Jullie hebben een supergezellig huis,'zeg je en glimlacht.'Dankje,'zegt hij.'Wil je iets drinken?'je knikt en samen lopen jullie naar de keuken.'Waar is het toilet?'vraag je en kijkt hem aan.Hij wijst naar een deur naast de trap en je knikt.Nadat je naar het toilet bent geweest bekijk je de leuke foto's die aan de muur hangen.Je wilt je omdraaien en verderlopen ,maar plots staat hij recht voor je neus en botsen jullie weer tegen elkaar aan.Hij morst wat cola over je topje en je lacht een beetje.'Bedankt,'zeg je,je ziet dat hij rood word 'Sorry sorry sorry,'hij pakt snel een papiertje en begint het af te vegen.Je voelt de vlinders in je buik bij iedere aanraking die hij maakt.'Ohh Jenn stel je niet zo aan,hij is maar je topje aan het afvegen en je word er al week van,'denk je bij jezelf.'Het is al goed,'.'Het spijt me ,maar iedere keer ik je zie loop ik tegen je aan,'hij lacht en geeft een teken dat je hem moet volgen.'Je kan vast wel een topje van Clemence lenen,'zegt hij.Je knikt en kiest er een blauw topje uit.'Deze goed?'vraag je.Hij knikt en kijkt goedkeurend naar het topje.Je kucht en hij kijkt op.'Mag ik?'vraag je.'Oh ja sorry,'zegt hij en loopt de kamer uit.Als je terug naar beneden loopt zie je dat er al nieuwe glazen op tafel staan.'Je staat er goed mee,'hoor je achter je.Je schrikt en draait je om.'Dankje,'je voelt het bloed naar je wangen stijgen en glimlacht een beetje.'Je bent schattig als je bloost,'

Reageer (1)

  • RoyalBlood

    ahn zo lief ^-^ !!!
    verder please and ofcourse people like it why not ?!
    xXx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen