Jenn schrijft :Y)

Maunier pov;
Je geeuwt een keertje en stapt je lokaal binnen.'Bus gemist,'zeg je snel en geeft het kaartje af.Snel ga je naast Jullien zitten en slaat je boeken open.Je zucht en kijkt naar buiten.'Wat een f*cking saaie les,'denk je bij jezelf en kijkt rondom je.Je grijnst als je ziet dat iedereen half ligt te slapen.Plots denk je aan de vraag van je zus.'Hoe moet ik in godsnaam een meisje aanspreken?'.'Mr Maunier?'vraagt de leerkracht streng.'Ja meneer?'.'Als het buiten interessanter is dan in mijn les kunt u nu vertrekken,'zegt hij.Je glimlacht.'Danku meneer,'zeg je en pakt je boeken, stopt ze in je tas en loopt de les uit.Je hoort dat iedereen in de klas lacht en er verschijnt een dikke grijns op je gezicht.Na nog een paar saaie lesuren-met de nadruk op saaie-is het middagpauze.Daar zie je Clemence staan en rent naar d'r toe..'Oh SORRY!'schreeuw je bijna als je merkt dat je tegen iemand ben aangelopen.'Is niks,'Je kijkt op en ziet dat het Jennifer is.'Jennifer toch?'vraag je en kijkt haar aan.Ze knikt en raapt d'r boeken op.'Hier,'zeg je en geeft wat boeken terug die ze had laten vallen.'Het spijt me echt..Weet je wat? Zullen we iets drinken na school?Ik trakteer,'zeg je en lacht vriendelijk naar d'r.Ze knikt en lacht ook superschatiig terug.'Bedankt,'zegt ze.Je knipoogt.'Wacht je aan het hek op me na school?'vraag je.
Ze knikt en lacht.'Ik moet gaan,'zegt ze.'Doei,'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen