Dell schrijft :Y)

Liam POV;
Het is al avond en je ligt in je bed na te denken. Je was eigenlijk wel heel erg blij dat Jennifer, maar vooral Delphine dan toch niet naar Jean zijn huis meegegaan waren.. Maar langs de andere kant vond je het ook weer erg voor hun. Ze hadden zich er alletwee zo op verheugd. Ze zouden heus wel nog eens een kans krijgen om hem te spreken, dacht je zo. Owh, waarom zag ze jou nou niet staan? Waarom zag ze niet dat je méér wil dan alleen vrienden zijn. Maar dat kon je wel vergeten. Als ze het ooit te weten zou komen, was de vriendschap voorgoed over. Zou haar zus je niet kunnen helpen? Die 2 weten toch alles van elkaar.. Ja misschien was het een goed idee eens met Jennifer te gaan praten. Morgen. Want het is al te laat, die liggen al alletwee te slapen. Dat zou je zelf ook beter doen. Je geeft de foto van Delphine en jou die naast je bed staat een zoentje en trekt de lakens over je heen.



Delphine POV;
Met een gil schrik je wakker. Je kijkt op je wekker. '4 uur' lees je hardop. Wat een droom zeg! Je weet niet meer hoe het ging, maar het was eng, dat weet je zeker. Je stapt uit je bed en loopt naar de kamer van je zus. Je duwt zachtjes de klink naar beneden en kijkt even snel naar binnen. Je ziet dat Jennifer nog in een diepe slaap is dus laat je haar maar. Je stapt de trap af naar beneden en doet de koelkast open. Je haalt de fles met water eruit en schenkt voor jezelf een glas uit. Na het glas opgedronken te hebben, ga je terug naar boven, naar je kamer. Je neemt je gsm en besluit dan maar Liam een berichtje te sturen. Waarschijnlijk zou hij wel niet antwoorden, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Na enkele minuten krijg je tot je grote verwondering toch antwoord. Jullie sms'en nog eventjes en daarna val je in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen