Delphine schrijft :Y)

Delphine POV;
Samen met je zus ben je naar huis aan het stappen. Alletwee vinden jullie het heel spijtig dat jullie dan toch niet naar zijn huis mee mochten en hem konden spreken. Je schopt op een steentje. Je ziet hoe een traan over Jennifer haar wang loopt. Je vond het zelf ook wel erg, maar je ziet aan haar dat ze er kapot van is. Je snapt het wel.. Ze heeft nog niet zo lang geleden te horen gekregen dat ze kanker heeft en dan nu dit. Maar je weet zeker dat jullie hem nog wel een keertje zouden spreken. Daar zou je persoonlijk voor zorgen. Jullie komen aan bij jullie huis, dus je neemt je sleutel, doet de deur open en gaat naar binnen. Je ploft neer op de zetel terwijl Jennifer al wenend naar boven loopt. Het doet pijn je zusje zo te zien. Je loopt haar achterna en stopt bij de deur van haar kamer die op slot is. Je klopt zachtjes op de deur en vraagt om ze open te doen. Je gaat zitten tegen de deur terwijl je geruststellende dingen tegen haar zegt. Even later gaat haar deur open en zie je het betraande gezicht van je zus verschijnen. Je geeft haar eens een goeie knuffel en streelt door haar haren, waardoor ze altijd weer rustig word. 'Zullen we vanavond eens een film huren en hopen snoep kopen voor tijdens de film?' vraag je met een brede glimlach op je gezicht. Je weet dat je zus hier geen 'nee' tegen kan zeggen dus ze stemt in. Voor jullie vertrekken, doet Jennifer haar make-up nog eens opnieuw want door het wenen is dat wel flink uitgelopen. Jullie nemen je tas en lopen naar de videotheek. 'Welke film gaan we nemen?', vraag je terwijl je de vele rekken met films nauwkeurig bekijkt. 'Wat dacht je van.. Twilight?' vraagt Jennifer met een grijns op haar gezicht. Ze neemt het doosje met de film vast en samen gaan jullie naar de kassa. Als jullie buiten zijn, steken jullie de straat over en gaan het snoepwinkeltje binnen. Hopen en hopen snoep kopen jullie. Daar lopen jullie dan.. met elk 2 zakken vol snoep. Geen wonder dat de mensen jullie raar aankijken. Als jullie thuis komen, zetten jullie direct alles klaar voor de film. Even later zitten jullie gezellig samen naar Twilight te kijken..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen