Jenn schrijft :Y)

Jennifer pov;
Je wacht met Clemence,je zus en Liam op Jean.Je bent best zenuwachtig ,nog nooit heb je ook maar één woord tegen hem gezegd.Je bijt een beetje op je lip en speelt met je vingers.Na vijf minuten is hij er nog niet en horen jullie Clemence d'r telefoon rinkelen.'Het is m'n broer,'zegt ze en snel neemt ze op.'Ja?'..'Uhu,'..'Okay tot straks,' na dat laatste zinnetje hangt ze op en kijkt ze ons aan.'Het spijt me ,maar m'n broer gaat mee met Vivianne naar huis voor een proefwerk,'Je zucht..'Het is niet zo erg we krijgen vast wel nog een kans om met 'm te praten,'zegt je zus.'Het was gewoon veels te mooi om waar te zijn,'mompel je.Je glimlacht naar Clemence en fluistert een klein bedankje.'Kom,'zegt je zus en samen lopen jullie naar huis.Je voelt weer tranen achter je ogen prikkelen en kijkt wat naar beneden zodat je zus het niet opmerkt.
'Denk je dat we ooit wel een keertje het geluk hebben om tegen 'm te praten zonder ons belachelijk te maken?'vraag je stilletjes.Delphine knikt.'Natùùrlijk wel,'ze slaat een arm rond je nek en drukt haar hoofd tegen het jouwe..'Ik zou niet weten wat te doen zonder haar,'denk je bij jezelf.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen