Dell schrijft :Y)

Clemence POV;
Je voelt de ogen van Jennifer in je nek branden. Soms heb je wel medelijden met haar. Ze zou er alles voor doen om ook maar één woord tegen je broer te kunnen zeggen. Maar dat kan ze wel vergeten. Hij is zo populair.. Echt 0 procent kans dat hij ook maar iéts met haar te maken zou willen hebben. Maar je zou het toch tenminste kunnen proberen.. Het is een aardig en leuk meisje, dat weet je zeker, ze is alleen te verlegen om naar hem toe te gaan. En je broertje kan ook geen 'nee' zeggen als je hem iets vraagt, hij zal heus wel eventjes met haar willen praten en haar een handtekening ofzo geven.. Het was het proberen waart ^^ Je loopt het lokaal binnen en gaat zitten. Het les uur gaat traag maar uiteindelijk hoor je toch de bel gaan. Eindelijk gedaan met school voor vandaag! Je maakt dat je snel uit de deur bent zodat je Jennifer nog even kan spreken. Daar komt ze. 'Hoii', zeg je. 'Hej..', antwoord ze en ze loopt snel door. Je houdt haar tegen en zegt: 'hé, jij vind mijn broertje wel knap he?' Je ziet hoe ze knalrood word. Je stelt voor haar mee te nemen naar je huis zodat ze hem eens kan spreken enzo. Eerst twijfelt ze nog.. Maar ze zegt toch 'ja'. Toen viel het haar plots in dat haar zus voor de schoolpoort op haar staat te wachten. 'Geen probleem, ze mag ook wel mee..', antwoord je. Een brede glimlach verschijnt op Jennifer haar gezicht. Samen lopen jullie naar de schoolpoort en daar zien jullie Delphine en Liam al staan. Als Delphine het hoort dat ze mee mag, is ze zo ongeveer het gelukkigste meisje op de wereld. Het is echt overduidelijk dat die twee zusjes zijn, denk je in jezelf. Met z'n vieren gaan jullie op een bankje zitten wachten tot je broer komt..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen