Dell schrijft :Y)

Delphine POV;
Je ziet vanuit je ooghoeken hoe je zus naar hém staat te staren. Hij is ook zo perfect.. Maar jij en je zus weten ook wel dat hij jullie nooit zal zien staan. Jullie zijn de nerdjes die gepest worden, hij is de populaire jongen die een jaar hoger zit dan jullie. Opeens voel je 2 armen om je heen. Je schrikt je rot en draait je om om te kijken wie het is en kijkt recht in de prachtige ogen van Liam. Liam is je beste vriend. Jullie kennen elkaar al van kleinsaf en zijn onafscheidelijk. Je geeft hem een dikke knuffel en als je hem loslaat zeg je je zus (die nog altijd naar Jean staat te gapen) gedag. Samen met Liam loop je naar binnen, door de gangen. 'Daar hebben we het koppeltje van het jaar weer', hoor je achter jullie. Je bent het ondertussen al wat gewoon, maar hebt toch moeite om niet uit te vliegen. Liam ziet het en geeft je een dikke knuffel om je te kalmeren. Je luistert hoe zijn hart steeds op hetzelfde 'ritme' klopt en word er helemaal rustig van. Je laat hem los en kijkt nog even diep in zijn ogen. Samen lopen jullie dan naar de volgende les. Onderweg hoor je nog een paar mensen naar jullie roepen maar als Liam dan zachtjes in je hand knijpt, voel je je weer veilig en kalm. Als jullie bij het volgende lokaal aankomen, zie je hoe Jennifer jaloers naar Clémence zit te kijken. Je grinnikt. Jij en je zus zijn ook helemaal dezelfde he. Alletwee gek van Jean en stikjaloers op Clémence omdat het zijn zus is en die twee niet te scheiden zijn. Jullie lopen naar binnen en gaan zitten terwijl de leerkracht zijn saaie les begint.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen