Foto bij Hs 66 - Feelings

(door Sasha)
"Sooo, the person who called you yesterday was Lynn, she's a friend of mine. She was playing truth or dare with Claire. You know, the best friend of your sister", leg ik uit. Julien knikt ,"Ok, I get it, thanks for telling me." Hij glimlacht naar me.
"But, she told me tou were a little uhm unfriendly", zeg ik voorzichtig.
"What?", vraagt hij ,"That's not true. Your friend heard it wrong, I was very nice and I had a good talk with her." Ik kijk hem verbaasd aan. ik weet dat hij liegt. Wil ik wel met iemand samen zijn die tegen me liegt? Maar lieg ik ook niet tegen hem door met hem samen te zijn? Ik word er even helemaal onzeker van? Wat is er met me gebeurd? Ik sta op en ren naar binnen.

(door Sasha)
Ik ren onze kamer binnen. Ik zie Inge zitten. Ze typt op haar laptop. "Wat is er aan de hand?", vraagt ze bezorgd wanneer ze mijn gezicht ziet.
Ik haal mijn schouders op ,"Hij loog tegen me. Hij zei dat hij een goed gesprek met Lynn had en dat zij het wel verkeerd heeft opgevat. Ik kon letterlijk horen dat hij loog." Ze kijkt me even bezorgd aan en komt dan naast me zitten ,"Ik weet dat het nu zwaar is, maar denk je ook even aan hem? Hij kan het ook niet echt gemakkelijk hebben. Hij draagt duidelijk een geheim mee en zijn zus is de Queen Bee van de school. Hij staat alleen maar in haar schaduw."
Ik kijk haar kwaad aan ,"Neem je het nu voor hem op?" Het komt er veel harder uit dan de bedoeling was. Ze schrikt duidelijk. Vroeger zou ik me nooit zo gedragen hebben. Wat is er toch aan de hand met me?
"Sorry, hoor", zegt ze. Ik hoor dat ze het niet meent, "Wat?", roep ik uit.
"Ik denk gewoon dat het niet eerlijk is dat je die jongen zo voorliegt! Je gebruikt zijn gevoelens gewoon om over Logan heen te komen! Ik weet dat een break up hard is, maar er zijn heus wel andere manieren om daarover heen te geraken! Daarvoor hoef je iemands niet te misleiden!", schreeuwt ze uit. Ik voel dat ze dit meent, en het komt bij mij aan als een bom. Inge draait zich om en loopt kwaad de kamer uit. Ineens besef ik dat ze gelijk heeft. Ik ben hoe langer, hoe meer op Shailene beginnen te lijken, ik heb een jongen gebruikt, omdat ik wilde dat het bij Logan even hard zou aankomen als bij mij, omdat ik woedend was op Logan en me er gewoon zo ziek door voelde. Ik besef hoe fout dit is. Waarom doe ik dit? Vanaf nu wordt alles anders, vanaf nu word ik terug mezelf.

Reageer (2)

  • GossipGirl21

    Yeeeeeeaaaaaaaaaaaah prachtig

    6 jaar geleden
  • certified_cloud

    omg! ik hoopte dat ze Julien echt leuk vond!
    ik wil eigenlijk wel weten wat ze nu op rma aan het doen zijn.
    snel verder xx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen